İstanbul'la ElEle (II)

31 Mayıs 2012 Perşembe 36 yorum
Şu yazıyı yazdıktan sonra İstanbul'a bir kez daha gittim ondan ara açıldı.. (Cumaya gittim geleceğim stayl)

İstiklal'de el ele yürüyoruz.. Araya bir de metro ile kanyon karıştırdık.. Sevgilime göre oranın mimari dizaynından ötürü her daim soğuk oluyormuş.. Gerçekten de soğuk olduğu kadar da pahalıydı.. Neyse, biraz orada dolaştık, dolaşırken bir araba lastik firmasının reklamlarına takıldık. "Beraber çekilmiş bir fotoğrafınızı ister misiniz?" dedi genç bayan.. Biz de neden olmasın ifadesinde başımızı salladık.. El ele geziyoruz ama içimizde ki korkuyu düşünün ki fotoğrafta askerlik arkadaşıymışız gibi yan yana duruyoruz.. Neden? El ele gezdiğimiz belgelenmesin yani.. :(

Sonra güzel bir poz vermediğimiz için çok pişman olsak da mağazalarda gördüğümüz multi pahalı ürünlerin hülyasında kaybolup kaldık.. O kadar çok şey beğendik ki hiçbir şey almadan ayrıldık.. Pek bana uygun bir alışveriş merkezi değilmiş ben de onu öğrendim :) Daha sonra akşam yemeği için yine farklı lezzetler tadalım dedik.. Aslında sevgilimin aşina olduğu tatlardı; ama benim için ilk olacak şeylerdi.. Bir Uzak Doğu mutfağına oturduk.. Bu arada Suşi denilen şeyden hiç yemedim; ama yemeyi de hiç düşünmüyorum. İlk olarak klasik şakalaşma geçti aramızda.. Çünkü ben çopstiks denilen aletlerle yemeyi beceremiyorum.. Bundan önce gittiğim yerlerde de hep çatal istemişimdir.. Bir kere bizim evde hiç çopstiks yoktu.. Hatta bizim evde hiç kebapta olmadı.. İzmir'in köylüsü bir aile olduğumuzdan olsa gerek ben üniversiteye gidene kadar hayatımda hiç kebap yememiştim, kaldı ki çopstiks kullanmayı bileyim.. Bizim evde kendi ürettiğimiz zeytinyağıyla sebze yemekleri yapılır, et olarak ise nadiren yahni, bol bol balık... Ayrıca Milattan önce kullanılmaya başlanan bu çubukları hala çatala değiştirmedilerse, benim suçum ne?

Ayh, kendimi ne çok savundum beaaa.. Sevgilim dalgasını geçerken ben yemeğimi yiyordum.. Bu arada gittiğimiz restoran (Wagamama) bom boş olmasına rağmen garsonlar sürekli başımızda.. Hadi yiyin de gidin der gibi.. Allah'ım bizim acelemiz yok, rahat rahat gerine gerine yiyeceğiz, sana ne... Sevgilim o restoranın kültürünün öyle olduğunu anlatmaya çalışsa da bu beni çok rahatsız etti. Neymiş Japonlar hızlı bir şekilde yeyip kalkıyorlarmş, orayı sosyal buluşma alanı olarak kullanmıyorlarmış.. Bir nevi Japon fesfuud mekanı gibi bişi miş.. Hiç beğenmediğim.. Adam hesabı bir götürdü yarım saat paranın üstünü getirmiyor.. Sipariş almak için 10 kere başımıza gelen her biri değişik bir sürü garsona ne oldu? Neyse zorla da olsa paranın üstünü aldıktan sonra bir daha hiç uğramamak üzere oradan ayrıldık...

Daha sonra tekrar İstiklal'e dönünce benim en hayırsız arkadaşımı bir kez daha aradım.. Kendisi her İstanbul'a gittiğimde ona haber vermem gerektiğini savunan, haber vermeyince sövüp sayan pek tatlı Pistis hanım :) (Neden mi güldüm hanım deyince gülmek geldi) Bizi sabahtan beri satıyor.. Kaç kez arayıp şuradayız gel, tamam geliyorum, şuraya geçtik oraya gel, tamam geliyorum, buraya gittik oraya gel, diye diye onu aramaktan telefonumun şarjı bitti anlayacağınız... Gece 10 olmasına rağmen hala ne geldi, ne de aradı.. Ama her seferinde tamam siz gidin ben oraya geliyorum der.. Neyse Hasan Ustaya kendimizi atınca telefonumu şarja taktım ve son kez aradım kendisini.. Bolulu Hasan Ustadayız, İstiklal de gelirsen gel.. O nerede demez mi? İstiklal de işte.. Galatasaray'ı geçince mi filan diyor.. Allah'ım her gün oradasın Pistiisss... Hala bana yer soruyor.. Neyse geldi en sonunda oraya... Bir de bizden hediye istiyor, tüm gün bizi ekmemiş gibi..

Aşırı pahalısın ve çok kalabalıktın :(
Sonra onu da aldık ve Tek Tekçi diye bir alt sokakta kalabalık ve gereksiz bir mekana gittik.. Çok küçük ve inanılmaz kalabalık bir yer.. Müzik son ses.. Neyse içeri girip bara zor yanaştık, o derece itiş kakış bir yer.. Pistis barmenle konuşuyor ama o kadar samimi ki ben arkadaşı sandım.. Sonra çocuk bişiler koydu zaten şat bardağı hemen içtik.. Kalabalık olduğundan olsa hemen parasını istedi.. Bir de tekila içelim dedim.. Onu da içtik.. Çocuk yine para istiyor. Neyse ne kadar dedim ve çocuk 60 lira demez mi? İyi ki para isteyip durmuş yoksa donumuza kadar alırdı.. Bir de Pistis'in arkadaşı filan değil miş, çünkü diğer barmenle de aynı samimiyette konuşuyor.. Hepsini tanıyacak değil ya.. Dur abi ne yaptın desem de o beni duymadı.. Bende inanamadım.. Neyse güzel bir kazık yediğimizi anlayınca hemen koşa koşa uzaklaştık oradan.. Vee klasik mekanımız Şat Bara gittik.. Orada 60 liraya neredeyse 20 şat içerdik biz.. Pistis zaten menüyü görünce "olum orada verdiğimiz parayla burada uçarmışız" diyerek beni onayladı.. Sonra Şat barın rahat ortamın da dağıttık iyice.. Şat Bar gibisi yok... Seviyorum orayı..

Pistis arada "benim yarın saat 10 da işim var gitmem lazım" deyip çantasını aldı ve gitti.. İşte o kadar, tüm gün ekti 2 saat kaldı ve gitti.. Neyse yine de onu çok seviyoruz biz.. Biz de bir 6 şat daha yapıp iyice dağıttıktan sonra sevgilimle bir de Gay Bara gidelim dedik.. Çıktık ve el ele öyle hızlı koşturuyoruz ki? İstiklale de el ele insanların arasından koşa koşa gitmek ne kadar güzeldi..  Tek Yön denilen yere gittik.. Allah'ım bir kalabalık.. İçim kalktı resmen.. Bir de deli gibi sarhoşuz.. Sevgilimin de dünya umurunda değil.. Bir 5 dakika durduk 5 kişi rahat durun diye uyardı.. Dayak yemeden çıktığımız için mutluyum.. Bir de adamın sevgilisi varsa orada ne işi var? Bir daha hiç gitmek istemiyorum oraya.. Neyse çıktık ve yine koşa koşa dolmuşlara gittik.. Bu arada sarhoş olunca benim huyumdur İngilizce konuşurum.. Sevgilimde benimle birlikte ingilizce konuşunca muhteşem muhabbetler geçmedi değil..

Dolmuş boyunca eve gelene kadar sürekli İngilizce konuştuk inşallah dolmuşta gerçekten İngilizce bilen yoktur.. Tam bir kepazelik.. Neyse, sabah benim KPDSınavım vardı.. Tabii saat 4 te İngilizce konuşa konuşsa eve gelen genç ve yakışıklı gay çift sex yaparken sızar ancak.. İlk fotoğraf onu anlatıyor aslında :).. Sınava ancak pirelerim girdi yani..

Dipnot: Sadece gidip gezdiğim yerleri değil, ülkede olan biteni de yazmak istiyorum.. Eleştirilerim çok üssü çok ama zaman bulamadım, özellikle kürtaj konusunda çok doluyum..

36 yorum :

  • Depresif Ayu dedi ki...

    deniz ürünleriyle aram yoktur (midye dolma hariç). yılda 1 yada 2 kere falan balık yerim. bu yüzden feriştahı gelse beni suşi yemeye götüremez :))

  • BiGay dedi ki...

    Hiç denemeden ön yargılı olmayayım diyorum ama zorlamanın da alemi yok bence.. nedense ne merak ediyorum, ne de canım çekiyor :) sonuç bende yemeyi hiç düşünmüyorum..

    zaten geçende yine sevgilim beni gerçek italyan restoranına götürdü.. allah'ım sadece hamurunun ince olmasını sevdim, (çünkü kolay doyan birsiyim hamuru kalın olursa hiç yiyemiyorum sinir oluyorum) ama inan zorla yedim.. nedense hiç hoşuma gitmedi :( italyan pizzasına bile burun kıvıran ben suşiye bayılacağımı hiç sanmıyorum..

  • bendegayim. dedi ki...

    biz de evde kendi zeytinyağımızla sebze yemekleri ot yemekleri yaparız.desene o leziz yemeklerin tadını bilen sanşlı nadir insanlardanız ikimizde:)

  • BiGay dedi ki...

    Sevgili Gayciğim :) senin bulogır olduğunu şimdi farkettim.. kusura bakma.. Ama buloğunda takip etme gadgeti yok.. onu ekler misin kuzum?

    Ben kebap denilen şeyin ne olduğunu 18 yaşında öğrendiğimde çok şaşırmıştım.. millet kebap yiyor o ne ki? bir de izmir'de çöp şiş vardır.. onu bilir misin? Biz evde onu yaparız, biraz zahmetlidir ama kimyon ile muhteşem olur..

    zeytinyağlı sebze severler derneği üyesiyiz dense :)

  • bendegayim. dedi ki...

    önemli değil :) daha yeni bloga başladım.acemiyim yani.eklemeye calışıcam takip etme şeyini.
    bilirim tabii çöp şiş.egeliyim ben de.severim çok kimyon kekik.
    kebabı da severim ama :) zeytiyağlılar olmazsa olmazıdır bizim sofraların

  • Bir Gay dedi ki...

    Tekila shot için Beyoğlu'nda çok güzel bir mekan tavsiye edebilirim ;)
    İstiklal'deki McDonald's'ın sokağına girin, yolun sonundan sağa dönünce hemen solda kalıyor "Maydonoz" diye çok sakin ve fiyatları da çok uygun bir mekan..
    Bir daha ki sefere mutlaka uğrayın ;)

    Bu arada İzmir'deki Topçu'nun çöp şişlerini özledim :(

    Dipnot: Ukalalık olarak algılama lütfen, ama 'yemek' sözcüğünü cümlede eylem olarak kullanıyorsan 'i' takısı getirdiğinde sert sessiz yumuşaması (ğ) olmaz, "y" (kaynaştırma) harfi kullanılır ;)
    Yaa bu imla takıntım yüzünden okuduğum yazılarda konunun özüne odaklanamıyorum ben :(

  • BiGay dedi ki...

    *Sevgili Gayciğim baktımda eklemişsin gerekli gadgeti ve hemen takip edenler olmuş bile :) bir de merak ettim UK de hangi şehirdesin?

    Kebabı bende sevdim zaten.. o yüzden şaşıyorum ben 18 yaşıma kadar nasıl olmuşta hiç yememişim..

    *Patrick ben o konuyu aramızda unuttuk sanıyordum :) sen hala unutmamışsın belli.. o zaman yandık desene.. ne alsam, ne alsam :)

  • BiGay dedi ki...

    Bir Gayciğim Maydonozun tarifi için teşekkürler.. tavsiyeni değerlendireceğiz...

    Çöp şiş dışarıda yenmez ama bir porsiyonda adamlar 5-6 kargı filan veriyorlar.. O ne insanın gözü doymuyor bir kere.. Biz şöyle yaparız etini kendimiz alır, çöp şişçiye yaptırırız.. O zaman kişi başına minimum 20 şer tane düşer :) Gözün ayrı, karnın ayrı doyar.. Ekmeksiz, yanında közlenmiş domates, soğan ve biberle yersin.. Pilav bile yemezsin..

    Bir de kargılarını sayarak en çok ben yedim yarışı yapılır ki en eğlenceli tarafı o dur :)

    Kuzum uyku sersemi olduğumdan sanırım imla kuralını anlayamadım.. Bir örnekte anlatır mısın? Ben de imla kurallarına dikkat ederek yazmaya çalışıyorum ama yazım kurallarını çok iyi bildiğim söylenemez.. O yüzden öğrenmeyi severim..

  • BiGay dedi ki...

    Bir Gayciğim sanırım şimdi anladım :) ama yine de sen örnek ver, okuyan herkes öğrenmiş olsun.. Yazıda bulup düzelteceğim şimdi..

  • One Girl Two Boy dedi ki...

    Ozmnsa benim yazılarımı hiç okuyamiyosundur yavrum :)) imla kılavuzu gibi adama laf soyledysen ben bittim :)) nerdesin sen özledik valla yorumlarını birgay ;)))

  • One Girl Two Boy dedi ki...

    İnsanların yorumlarına kendi postumcasina yorum yazdıktan sonra kendi yorumuma geceyim bariiii ;))) yaaa sizle aslanciga İstanbul süprizi yapmadan önce tanışmalıydım be güzel yerlere gidiyorsunuz öyle ;))( susi yi daha önce yemiştim ve bayilmistim sonra aslancik hiç yemediği için onunla yemeğe gittik bir gün aslancik hiç sevmedi nerdeyse bütün susileri ben yedim ama yanında getirilen görünümü cif e benzeyen sosunu hiç sevmiyorum zaten ben acı sevmem ;) pekte güzel eglenmissiniz ne kadarda mutlu oldum ama suan acım her halde çöp sis yanında pişmiş halka soğan a kuruldum suan ;))) ortaklara gidelim miiiiiii ;)))

  • Bir Gay dedi ki...

    Napiim duramıyorum ki ben :))
    Aslında konuşma diliyle yazmayı ben de seviyorum ama imla hatasına gözüm takılınca, okurken konudan kopuyorum :))

    Bu arada buralardayım ama çoğu zaman yazmaya vakit bulamıyorum.
    Yazınca da maymun oluyoruz zaten :))

  • One Girl Two Boy dedi ki...

    Buradaki yazılarımda bana bir rahatlık çöküyor ki sorma :) is yazışmalarında yeterince kasiliyor insan zaten ;))

    Buralarda olmana sevindim ;)) maymun olmak iyidir yavrum ;)) dikkatli maymunlariz ama biz ;)))

  • Bikomoko dedi ki...

    istiklalde, elele... cok cesur gordum sizi:)
    genellikle disarda elele hic gezmiyoruz, buyuk bir gay nufus olmasina ragmen pek rahat degiliz. belki bi tanidik filan cikar diye galiba...

    neyse su copsitik olayina gelelim alisverismerkezlerinde yiyecek yerlerinin yarisindan cogu asya mutfagi ve kimse de chopsitik kullanicam diye kasmiyor. sanirim turkiye de saygisizlik/gorgusuzluk olur gibi bir kani var. bence boyle konularda rahat davranmak ta yarar var.

    gundem konusunda ben de pek doluyum , ama sanirim yazmiycam bisey. ki yazacak cok sey olmasina ragmen.

  • Bir Gay dedi ki...

    Sen olayı çözmüşsün zaten :))
    Ama ille de örnek isterim dersen tabağındaki yemeği bitirmeden tatlı yemeyi aklından bile geçirme ;)

  • BiGay dedi ki...

    Van Görlcüm her yorum yapana cevap yazman çok ama çok hoşuma gitti.. demek ki artık bu blogta kendini evinde gibi hissedebiliyorsun.. Sevindim :)

    Ayrıca çöp şiş maceralarımızın bu kadar uyuşmasına pek şaşırmamak gerek.. Kesin bizim ortak balkon maceralarımız da vardır.. Malum İzmir demek balkonda yaşamak demektir :)

  • BiGay dedi ki...

    Bir Gayciğim verdiğin örnek durumu çok iyi anlatıyor ve sana yazım kurallarından pekiyi veriyorum :) Bundan sonra her yazım yanlışında beni uyarırsan çok mutlu olurum :)Bazı yazılarda bilerek dikkat etmiyorum ama genelde doğru düzgün yazmaya çalışıyorum elimden geldiğince...

  • BiGay dedi ki...

    Bikoooom nerelerdesin yaaa.. Neyse ki yorumunla varlığını göstermişsin :) Bende yorum yazmayanı yaşamıyor kategorisine alıyorum sanırım :D

    Aslında bizde tanıdığın olamayacağı yerlerde el ele dolaşıyoruz.. Benim oturduğum köyde bunu yapmam imkansız neredeyse.. O yüzden sizde gezmeye gittiğinizde bunu yapın ama bir dezavantajı da şu; bir kere el ele yürüyünce ondan sonra el ele tutuşmadan yürümek çok resmi geliyor ve insanı rahatsız ediyor.. Ben de koluna giriyorum artık yapacak bişi yok..

  • One Girl Two Boy dedi ki...

    Canimsin bebegim valla sahiplendim , benimsedim ohhh yayıldım yazdım yorumlarımı sevindiğine de ayrı bir sevindim kuzum :))))

    Şahsen ben küçükken abimle balkondan TÜF TÜF yapıp yoldan geçenlere fink die fırlatıldık ;)) nasıl amaaaa :))

  • BiGay dedi ki...

    biz birinci katta oturduğumuzdan mütevellit hiç öyle bir şey yapamazdık. bir de evimizin balkonu parka bakıyor, önü kocaman bir yeşillik alan, pek gelen geçen olmuyor zaten.. geçenler hep komşular :)

  • Gaddar Filozof dedi ki...

    Siz yanlış yapmışsınız olayı=)
    Tektekçide 3 kişi iseniz
    Bir adet battal boy söyleyeceksiniz.
    Battal boydan 9 adet shot çıkıyor ve fiyatları 35-45 TL arasında seyrediyor=)
    2 battal yani 18 shot yani kişi başına düşen 6 shot ile 25-30 TL'ye kıvama gelebilirdiniz.
    Oturma şansınız yok ama sonuçta shot iç ve eğlenmeye git=)
    (P.S: Sanırım Tektekçinin ortaklarından biriyim, savunmaya gel!!!)

  • Sean Ian dedi ki...

    Suşi yenmez mi ya? Çok güzel bence :)) Denemeyenler neler kaçırdığınızı bilmiyorsunuz. Ayrıca chopstick kullanmanın 3-4 farklı şekli var. En kolayını bize YumYum'un sahibi göstermişti o bayağı rahat tutuluyor :)) Burası içki açısından bayağı ucuz, galiba İstanbul'a gelince iflasımı açıklayacağım :)))

  • BiGay dedi ki...

    Gaddarım Filozofum biz tek tekçiye gittiğimizde bu seçenekleri görecek bir ortam dahi yoktu. O kadar kalabalıktı ki çocuk bize hemen şundan içmenizi öneririm dedi biz de içtik meğer şat bardağında limonataymış, neyse sonra yine o çocuk bir de tekila verdi ve para istedi sonrada çıktık.. Ama o kalabalığın içinde duracak halimiz de pek yoktu aslında.. oturmak zorundaydık çünkü tüm gün ayaktaydık ;)

    Keşke gitmeden önce senin tavsiyeni alsaydık o zaman kazıklanmış hissi içinde çıkmazdık belki :)

  • BiGay dedi ki...

    Sean Iancım Suşi konusunda sadece ön yargım var.. Seveceğimi düşünmüyorum ama bir kere denemeye varım.. çöpsitks kullanmak ta bana biraz özentilik gibi geliyor.. sonuç itibariyle bir Japon Türk kahvesinden ne kadar keyif alırsa bir Türk'te o kadar keyif alır.. O keyif bana yetmez tabii..

    Burası dediğin yeri merak ettim :)

  • Sean Ian dedi ki...

    Dürüst olayım bana - dolaylı da olsa - özenti demene bozuldum. Suşiyi çatalla yemeye çalıştım 3 parçaya ayrıldı yani chopstick tutmak suşiyle savaşmaktan daha kolay geldi bana. Nescafe falcı - Türk kahvesi - için 10 ülke sıraya girmiş. Yani bence bayağı zevk alan var ama Japonları bilemeyeceğim :)) 26 Haziranda - buradan gidince - açıklayacağım :))

  • BiGay dedi ki...

    Sean Iancım sana ilk olarak dürüst olmana çok sevindim.. sana asla özenti demek istemedim; ama yazdığımdan onu anladıysan özür dilerim daha dikkatli yazmam gerekiyordu.. Özenti diye kendime dedim ben, onu yaparken kendimi özenti gibi hissediyorum demek istedim.. sanırım yeterince açıklamışımdır..

    Türk Kahvesi üzerinden de kısa bir tartışma yaşamak istezdim ama :) ağır ağır kısık ateşte (max 5 dk dolmadan) hazırlanan Türk kahvesine sen Türk kahvesi der misin? Onda bakırın kokusu bile olmaz.. Bakır cezvede pişirilmelidir.. Bence nescafenin o kahvesi de ne yazık ki yalancı Türk Kahvesidir.. O yüzden sıraya girmiş millet.. Artık her şeyin yalancısı makbul (yalancı dolma, yalancı kazandibi, yalancı imam en sonunda bayıldı zaten :)

    Sonuç çopstiks kullanabiliyorsan benden daha yeteneklisin demektir ;) suşiyi de canım çekse yerim; ama benim canım genel de profiterol çeker :) hiç suşi çekmedi bu güne kadar heaheahhea

  • Adsız dedi ki...

    Izmirlisin baligin hasini bilirsin :) zeytinyaglilar sizlerden sorulur :) tekyon guzel mekan ama nasil uyari aldin anlamadim ( tabi neler yaptiginizi bilemem ) kpds ye girememen kotu olmus canin saolsun ... Su ingilizce muhabbetleri merk etmedimde degil hani :)) :))

  • Sean Ian dedi ki...

    Yok özür dilemeni gerektiren bir olay yoktu :)) öğrenci evinde bırak bakır cezveyi cezve bile yok :)) yalancı olan kolay zaten artık zaman eskisine göre çok değerli saniyeler bile para demek :)) chostick kullanmak yetenek gerektiren birşey değil alışmak lazım :) balık seviyorsan suşiyi dene yok ben balık sevmem dersen çin mantısı ye :))

  • BiGay dedi ki...

    Adsızcığım; aman Tek Yönü hatırlatma bana.. inanılmaz kalabalıktı ve adım atacak yer yoktu. biz de sarhoş olunca ne yaptığımızı bile anlamadım ama belki adamların ayağına bastık artık bilmiyorum.. et yığınıydı..

    bilinç altımda ingilizce konuşmam için sarhoş olmam gerektiği gibi bir inanış var sanırım.. bilincim yerindeyken korkudan konuşamıyorum sanırım.. çok komik olduğumuz kesin :))

  • BiGay dedi ki...

    Sean Iancım sanırım yalancı kahve hakkında haklısın.. zaten itiraf edersem ben hiç kahve içmem :) Çok güzel Türk kahvesi yaparım..

    bir de balık sevmem.. ama annemin zoruyla her pazar günü evde balık yenirdi.. başka yemek olmadığından zorla yiye yiye alıştım.. artık öğürmeden yiyebiliyorum.. ama bu balık sever olduğumu göstermez hala hiç sevmiyorum :) sonuç çiğ balık düşüncesi bile beni itiyor ama yine de deneyebilirim...

    çin mantısını sanırım yedik.. bunu bir sevgilime sorayım, bilemedim şimdi...

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB