"Sen NaSıl DüŞtün BuraLara BaKalım"

22 Mart 2012 Perşembe 13 yorum
Eveeet bir röportajla daha karşınızdayız.. Bu sefer hedef tahtasında Ev Oğlanı vardı.. Sorularımla onu delik değişk ettim sanırım..İlk olarak onun nickini beğenmiştim. Ev oğlanı olan bendim aslında.. O yüzden ilk gördüğüm günden beri ona karşı hep bir sempatim vardı.. Röportajda tüm merak ettiklerimi sordum.. Çok tatlı bir arkadaş kazanmış oldum bu röportajla.. O yüzden çok mutluyum.. Bakalım siz beğenecek misiniz? Eveeet sizi Ev Oğlanıyla baş başa bırakıyorum ;) (Bu arada çok eğlenceli bir kişilik, dikkat edin :)



*Normalde bir gününü nasıl geçirmeyi hayal ediyorsun? Nasıl olursa senin için en mutlu gün olur?
Kesinlikle evde münasip olmayan yerimi gerip yatarak olur.. Saat 9-9.30 arası uykumdan mutlu uyanıp, sessizce yatak keyfi yaparım, sonra güzel bir kahvaltı arkasından kitap-dizi-müzik, ruh halime bağlı olarak değişebilir.. Hava güzelse bir park bahçe teftişi yapabilirim ki yaşadığım yerde kocaman kocaman varlar çok şükür…
*Akşam yemeğinde ne yemek istersin mesela? (Nedense ben kuru fasulye istiyorum bu günlerde, beyaz ekmek ile suyuna banacağım..)
Mevsime göre değişir tabii ama yazsa güzel bir taze fasulye..
*Yanında kepekli ekmek mi, beyaz ekmek mi tercih edersin? Ya yoğurt? (Ben hep kepekli yiyorum ya)
Pilav varsa ekmek tercih etmem; ama illa olacaksa tam buğday ekmeği olsun.. Yoğurda ölünür, yoğurtsuz sofram olmaz zaten; ama taze fasulye varsa cacık yaparız ..
*Saydıklarına göre sağlıklı beslenmeye dikkat ediyor gibisin? Kola içer misin mesela, ya da burger yer misin? (Ben asla yapmam böyle kötü şeyler :)
Aslında sağlıklı beslenme çabası içinde değilim; ama Egeliyiz malum, sebze ağırlıklı bir mutfağı var Egenin. Küçüklükten beri alıştığın tatları arıyorsun. Onun dışında burger de yerim, abur cubur da. Kola da içerim .. Sadece abartmıyorum, hatta abartamıyorum çünkü çok yiyemiyorum.   
*Çocukluğunda nasıl bir evdeydin?
Şekilsel olarak soruyorsan bahçeli eski bir evde geçti çocukluğumun yarısı. Erik, nar, yenidünya ağaçlarından meyve yiyerek, köpeğimizle koşturarak falan…
*Duygusal olarak sormuştum aslında (Bu da ek bilgi oldu bizim için, mangala gelebiliriz yani)..
hmmm o zaman anaerkil yapıda bir ailede büyüdüğümü söyleyeyim. Annem ve annem gibi olan 2 ablam, onların arkadaşları, komşu teyzeler vs. her yer kadındı yani.. Tekne kazıntısı olmam sebebiyle çok ilgi ve sevgi gördüm hatta şu an olmayan özgüvenimi de bu duruma bağlıyorum…
*Erkek karakter hiç mi yok evde? (Baba, dede, amca, abi vb..) (Allah'ım seçenekte sunuyorum :)
Babamla ilişkim küçükken parka gitmekten ibaretti, büyüdükçe iyice koptu. Onun istediği gibi kavgacı ve hırçın olmak yerine tam aksine uysal ve uyumlu bir çocuk olmuştum
*Aşk deyince aklına ne geliyor?
Aşk kesinlikle mantıksızlık halidir. Öyle aman aman aşık olmuşluğum yok ama hissettiklerimi düşününce dünyada sadece o varmış gibi geliyor, yapmam dediklerini gayet güzel yapıyorsun yani. Kendini kontrol edemezsen bambaşka birine dönüşebiliyorsun..
*Hiç aşık olmadan bunların hepsini nereden öğrendin o zaman? Aşık olmaktan korkuyor musun bakim sen?
Yani bir kere aşık oldum sanıyorum; ama emin değilim. Oldum du galiba. Bak yine bilemedim. Aşık olmaktan korktuğum yok, sadece aşık olmaya değecek birini bulmaya inancım yok..
*Ooo, özgüven yoksunuyum deyip de edilen sözlere bakılınca. Neyse, aşk ne zamandı ve nerede?
4 sene kadar önceydi. İnternette çok alakasız bir yerde tanışmıştık. Hani insanın kafasında var olan bir ideal tip vardır ya; kaşı şöyle, gözü böyle, huyu da öyle olsun deyü. İşte o da birebir uymasa da o zamanki ideal tipime çok yakındı. Aklım şaştı, bir yamuldum filan onu görünce. Aramızdaki mesafeler ve benim fazlaca ilgi isteyişim ilişkinin sonu oldu.
*Ay ne kötü.. Fazlaca ilgi isteyişim diye bir şey mi var canım? Tabii ki isteyeceksin.. Ben de isterim her zaman.. Sonra biter hep ilişkiler 
Çok ilgi istiyorum gibi geliyor bana. Bu yüzden kıskancımdır da. Arkadaşlarımı bile kıskanırım…
*O zaman çok arkadaşın da yoktur şimdi senin?
Kafa dengim olan, görüştüğüm pek fazla insan yok evet. Çoğu başka şehirlerde maalesef..
***
Bence feminenlik insanın kendine yakışanı giym... Ah pardon yanlış oldu, bu başka sorunun cevabıydı.   Aşırı feminen davranışları travestilik olarak algılıyorum ki o çok başka bir cinsiyet kimliği olur benim gözümde. Onun dışında cinsel kimlikten bağımsız olarak her insan biraz kadın biraz erkektir. Belki geyler kadın kısımlarını biraz daha gösteriyor olabilirler. Yakıştığı sürece de gayet güzeldir bence. "ben feminan değilam taam maaa" diyen çok maskülen gizli geylerimize de [altıma doğru] buradan sevgilerimi yolluyorum ayrıca. 
***

*Ama bence yine senin bayağı bir gay arkadaşın var. Geçen yıl katıldığın Gay Pride yürüyüşünden sonra öyle düşünmeye başladım.. Nasıldı yürüyüş, ortam? Bilmeyenlere anlat bi!!   
Bir zamanlar baya vardı evet ama işte mesafeler...   Yürüyüşse süperdi kesinlikle! Başta isteksiz ve hafiften tırsaktım ama yürüdükçe açıldım galiba. Bir süreliğine dünya sadece glbt bireylerden oluşmuş gibiydi; her yer rengarenk, herkes cıvıl cıvıl. Büyük ihtimalle bu sene de katılıyoruz. Tüm bulogırlar kopsun gelsin, tanışalım kaynaşalım derim naçizane.
*Aynen ben de öyle düşünüyorum.. Ben deneyimsizim zaten.. Peki yürüyüşten önce yapmamız gereken bir hazırlık var mı, ne önerirsin?
"1 gece çamaşır suyunda bekleyin kiriniz yumuşasın." diyerek iğrençleşeyim önce.  Yok, yahu tek yapmanız gereken gelip kalabalığın arasına karışmak. Ogey amcam bile karışabilir yani, o kadar diyorum. 
*O Gay'in bu çekingenliğinden, temkinli duruşundan sen de mi şikâyetçisin bakalım? (Her röportajda bir bal reklamlarından bir de O Gay den bahsetmezsem olmaz zaten.. Başımı alacak bir gün ya bakalım ne gün :)
Kesinlikle. Ken'siyle tanışıklığımız bulog öncesine dayanır. Hala görüşeceğiz, beklemedeyiz. -_-
*O derece.. Bana da diyor ki şurada buluşuruz, burada görüşürüz, şu gün şuraya gidelim filan.. Bunlar hikaye o zaman hep ..
Adamakla mal tükenmez diye bir atasözü vardır, konuyu açıklamıştır umarım. 
*Eee peki sen nasıl "Ev Oğlanı" oldun bakalım?
hahah yalnız bu soru da "sen nasıl düştün buralara bakalım, nasıl sermaye oldun kız?" havasında oldu.  
Hani şu bahsettiğim aşık olma olayı var ya, hayatımda bir dönemin bitip yeni bir dönemin başladığı zamana denk gelmişti. O dönem de pekiyi sayılmazdı. Aşk bitti, geriye kötü zamanlar kaldı. Kendimi korumak için önce içime, sonra eve kapanmayı seçtim. Zaten daha öncesinde de evde olmayı severim, oh mis. İşte budur "ev oğlanı" oluşumun hikâyesi.
*İyi ki tam aşık olmamışsın, diyorum başka da bir şey demiyorum.. Peki, bulog açmak nereden çıktı?
Daha önce duyulmamış bir bulogum vardı zaten. Ama yazılar gittikçe karamsarlaşınca uzay boşluğuna postalamıştım. Bir gün yine can sıkıntısıyla otururken yazmak geldi içimden, olursa olur olmazsa çay suyu diye niyetlendim. Niyetimi hala bozmamışım ki 1 yıl oldu bile. 
*Eveeet, nice bir yıllara.. Bu arada sen de O Gay den sonra ilk yılını kutlayan bulogır olma tadına vardın? Nasıl bir duygu?
Teşekkür ederim, darısı önce senin, sonra tüm bulogırların başına. ^^ valla özel bir yanı olduğunu söyleyemem, "vay be, 1 yıldır saçmalıyorum burada. Bir de üstüne okuyan var. Hatta daha da ileri gidip yorum da yazıyolla!" dedim.
*Yazmadan önce okuduğun bulogırlar vardı herhalde onlar kimlerdi? Sana ilham veren bir bulogır var mı?
benbugunbunuogrendim.blogspot.com ve misokedim.blogspot.com bulogır olmayı aklımın ucundan dahi geçirmezken zevkle takip ettiğim alanlardı; ama bulogır olmamda bir etkileri yoktur. İlham olayına gelince, daha çok taklitçiyim diyelim. Yazım tarzını çok beğendiğim biri olursa tekrar tekrar ve soluksuz okurum, her gün yazsın diye yatmadan önce dua ederim. Bir süre sonra istemsiz onun tarzına kayabiliyorum ama geçici oluyor bu durum.
*Marjinal Kezban ile seni aynı zaman da tanıdım, o yüzden seninle onu yakın arkadaş gibi gördüm hep.. Bu  benim saçmalığım tabii.. Neyse bugün bulogunu kapattığını söyledi. Ne düşünüyorsun biricik arkadaşın hakkında?
Ya evet evet! Onu okurken bazen "acaba çift kişilikliyim de, varlığından haberdar olmadığım 2. kişiliğim Kezban mı acaba?" diye düşünmedim dersem yalan olur. Benzer noktalar yakaladığım çok olmuştur. Bulogunu kapatmasına da feci üzüldüm tabii ki. Bizi okuyorsa senin aracılığınla ken'sine seslenmek istiyorum: "KEZBAĞN GERİ DÖN!" bu sefer öpmedi, resmen tekme tokat silkeledi bizi. 

Demek ki sizi yakın görmem pek de gerçek dışı değilmiş.. Sevindim.. Aynen bende buradan katılıyorum... Kezbaaan Daha Skinny Bulogırlar Toplantısı yapacaktık yaa..

*Bilinçli tüketim desem ne dersin?
Tüketimi hayattaki boşluklarını doldurma çabası olarak görmeyen insanların sergilediği eylemler bütünü bence.
*Moda nedir sence?
Alışveriş isteğini [benimkini mesela] körükleyen sürekli devinim hali. Hem kendi içinde sabit noktaları var, hem de yeni bakış açıları.
*Evet böyle bir tane kot pantolonun var ve sana yakışıyor ama kırmızısı yok, ya da dar paçası yok, ya da neden siyahı da olmasın gibi başka pantolonlar almak modayla ilişkili midir sence?
Modayı bahane ederek kendini tatmindir, doğrudur.  Böyle böyle o dolaplar tıka basa dolu ve giyecek bir şey bulamıyoruz ne hikmetse. 
*Çok merak ettiğim bir konu daha var ama girmeyebiliriz de.. Askerlik konusunda ne düşünüyorsun?
Kurumun kendini sorarsan çok da mantık aranmaması gereken bir yer olduğunu söyleyebilirim. Ama eğer kişi su katılmamış bir anti-militarist ya da travestilik sınırına kafan atan biri değilse gayet de güzel bu görevi yapılabileceğini düşünüyorum.
*Peki sen zorlandın mı hiç? Nerede yaptın, kolay bir yer de mi zorlu bir yer de mi?
 İnsan ilişkileri açısından çok zorlandım desem yamulurum. Kendimi askerde değil de 3. sınıf bir gey romans hikâyenin içinde gibi hissediyordum, o kadar yani. Ama şartlar açısından zorlayıcıydı tabii. Evinizin 1 m dibinde de askerlik yapsanız askerlik yine askerliktir.
*Hangi dizileri izliyorsun?
Şu ara takip etmeye çalıştıklarım Glee ve Gossip Girl. Denk geldikçe Muhteşem Yüzyıl ve Fatmagül'ün Suçu Ne'yi de izlediğimi itiraf edebilirim.   Özel ilgi alanım olan çekik dizileriyle aramıza kara kedi girdi sanki, 2 ay oldu yeni bir tane izleyemedim. 
*Çekik dizileri derken?
Güney Kore dizileri..
*Peki, radyo dinler misin?
Bir ara "Nihat ile sivrisinek", "arzu ile inleyen nağmeler" programlarını takip etmeye çalışırdım ama artık o da yok.  -Nihat’la imiş doğrusu Google sağ olsun-
*En son ne zaman bir sözlüğü kullandın? Nerede, ne için?
Bilgisayar başında bilmediğim bir İngilizce kelime için seslisozluk.net'i kullanmışımdır. 
*Masa lambası kullanıyor musun?
Hayır, aksine odamın karanlık olmasını severim geceleri. Işık kullanmam.
*Pepee hakkında ne düşünüyorsun?
Amacı itibariyle değerlendirirsem çocuk eğitimi için çok faydalı bence. ama günlük hayata yansımaları için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Koca koca adamlar "peppeeğ peppeeğ çok üzülüyor : (((" diye geziyor, yazıktır günahtır.
heaheaheah aynen katılıyorum heaheaheah kırıldım gülmekten…
Ben de gerçek hayatta nasıl güldüğünü çok merak ediyorum, “”  heaheahea “” diye değildir herhalde?
*Bu bana platonik aşkımdan kalan bir ifade.. Hala değiştirmedim.. Bu arada sen de bol bol Pepee izliyorsun sanırım.
 Hem de nasıl. Favorim kırmızı hastası olarak "pepee'nin kırmızıları çoğalıyor" şarkısı.
*Onu bilmiyorum bak.. Dinleyeceğim.. Peki günlük hayatta sesli olarak küfür eder misin? 
Pek değil, arada sırada belki. Küfürleri kendimce sansürlemeyi seviyorum.
*İlginç örneklerin olduğuna inanıyorum.. Ama örnek istemiyorum, ne de olsa kötü örnek olmak istemeyiz değil mi?
Kesinlikle. Gençlerin fiziksel ve ahlaki gelişimini olumsuz etkilemek istemem. 
*Peki, sarı renk deyince aklına ne geliyor?
Sarı güller geliyor aklıma. Hoş kokar, güzel görünür.
*Son olarak bu pıtrak gibi çoğalan bal reklamları hakkında ne düşünüyorsun?
Hipnotize edici bir etkileri var. O kadar "bu ne yeaaa" derken bir bakmışsın başından sonuna kadar izliyorsun. Acilen yasaklanmasını talep ediyorum. Her vatandaş balını semt pazarlarından almalı. Hiç olmazsa hava almış, 2 insan görmüş olurlar.
veee bal reklamlarıyla ne alıp veremediğin var? Merak ettim hahah 
Ahh o da ritüel oluyor işte her seferinde soruyorum Pepee de öyle..

13 yorum :

  • Gay Panda dedi ki...

    ilginç :) egeli birisini daha böyle tanımak çok hoşuma gitti!! egeliyik arkadaşım biz de böyle diyesim de gelmedi değil hani :) kahretsin ya ama sıcak kanlı insanlarız vesselam :D bi de beğendim!

  • O Gay; Ben de... dedi ki...

    hımm güzel bir röportaj ama eksikleri var ev oğlanımsı;

    - neden çekik seviyorsunuz buna paralel olarak bamya ile aranızdaki bağ nedir?

    - bilok açmamdaki ilham kaynaklarımdan birisi de ogaydir de dememişsin hıh

    - kendisiylen abartısız 5 yıla yakındır bir görüşmemiz vardır sanal ortamdan ama reel de görüşmek nasip olmadı bi türlü :D

  • BiGay dedi ki...

    Pandam senin bu yorumunla şunu düşündüm: Hiç Ankara'nın doğusundan blogger var mı acaba? Benim bildiğim hiç yok vallahi.. Nedense genelde Marmara, Ege ve İç Anadolu bölgesi hakim burada.. Neden acaba? Homojen bir dağılım yok mu ki:)

    Bu arada sanırım sırada sen varsın :) Röportaj için randevu ver bakalım egelim :)

  • BiGay dedi ki...

    O Gaycim sana sataşmalarıma hiç cevap vermiyorsun buradan görüyorum :) Bakalım başıma ne gelecek?

    Bu arada Ev Oğlanı bamya yemeğini çok sevdiğini söyledi ama ben onu yazmayı unutmuşum sanırım :D Ama neden çekik sevdiğini merak ettim bende şimdi heaheheha

  • kezbanca dedi ki...

    duyuyorum....görüyorum...DÖNENCE :D ehehe ne güzel kaynatmışsınız ya bayıldım vallaha ben de istiyorum aynından adımızı nereye yazdırıyoz???

  • ev oğlanı dedi ki...

    öncelikle, tüm çingen hareketlerime rağmen beni kırmayıp zamanını ayıran, yetmedi soru beğenmeyen bu bünyenin kaprislerini çeken sevgili bi'gayciğime teşekkür eder, başarılarının devamını dilerim.

    kezban, sen hakkını kaybettin bence şekerim. hangi buloga sığar silip de gitmek; biz öksüüüz, biz yetiiimmm... huuuğğğmmm... :((( *kaşlar küçük emrah stayla kıvrıl*

    ogey, çirkefliğinden ve iftiracılığından ödün vermemişin bakıyorum. sana özel bamya ve çekikler konulu sunum yapıcam zaten. bulogunda yayınlarsın. -_-

    gey panda, heheh merabayynnn! *el sallar*

  • BiGay dedi ki...

    Kezbanım adın yazıldı, ilk önce bana bir mail atman yeterli.. Böylece mail adreslerimiz buluşsun, daha sonrada biz buluşur konuşuruz :)

  • BiGay dedi ki...

    Anlatsam bi bok olmaz sen nereliydin ki? yoksa sende miii :) devamı gelecek sanırım.. belki sende istersin, seni de hiç tanımıyorum ben... ya da sadece ne kadar depresif olduğunu biliyorum :)

  • Bir Gay dedi ki...

    Ben röportaj istemiycem korkma :))
    Sadece, kişiye özel sorularınla her seferinde bir öncekinden daha yaratıcı bir röportaj okuduğumu söylemek isterim..

    Ama yine de, yaşadığın olayları anlattığın yazılarındaki esprili üslubu sorularına da yansıtabilirsen çok daha keyifli röportajlar okuyabileceğimizi düşünüyorum. Aklının bir yerinde bulunsun ;)

  • BiGay dedi ki...

    Bir Gaycim Tanrı seni eleştir diye yaratmış.. bunu demiştim ama bir kez daha diyorum.. yeri geldi söylüyorum canım..

    aynen sorularda o espiriyi göremiyorum.. bence de eksik olan şey bu.. haklısın.. ama giderebilir miyim onu da hiç bilmiyorum..

  • Bir Gay dedi ki...

    Daha önceki yazdıklarına bakarsak, bence o potansiyel sende fazlasıyla var ;)

    Bu arada sen bana bi iltifatta mı bulundun yoksa çaktırmadan kötü bişey mi demeye çalıştın anlayamadım :P
    Eğer kötü bişey değilse çok pis havaya girerim, sonra bu adam nerden bulaştı bloguma dersin, bak demedi deme :)))

  • BiGay dedi ki...

    kuşkun olmasın kesinlikle iltifat ettim.. eleştirilerin çok yerinde, geliştirici..

    kötü bişi demediğime göre bakalım neler olacak heaheahea :D

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB