"En Çok ÇıpLak Halimi SeVerim"

6 Mart 2012 Salı 19 yorum
Ben kendi röportajımı yaptıktan sonra bu konuda büyük bir talep oluştu. İlk olarak Pistis ile röportaj yaptım ama onu hala düzenleyemedim. O yüzden onu bir sonra yayınlamak zorunda kalıyorum. Şansına Küs Pistis heahaeheahaehae

Bu akşam Çilekli Gay ile röportaj yaptık.. Msn üzerinden yaptık ama yan yana olsak daha eğlenceli olurdu eminim.. Yine de çok dobra, oldukça modern, kendini sapına kadar kabul etmiş, gocunacak bir noktası olmayan, taş gibi bir Türk Gayi ile sizi tanıştırdığıma çok memnunum :) Bir yandan da tanıştırmayıp kendime mi saklasam diyorum; ama adamın sevgilisi varmış zaten, yoksa var ya tam benim tipimdi :) Bu röportaj işinde iyi miyim hiç bilmiyorum.. Lütfen yorumlarda belirtin.. Soruların yanında parantez içinde yazılanlar o an ki düşüncelerimdir.. Çileklinin o düşüncelerden haberi olmamıştır. Sonradan ekledim.. İyi okumalar :)


*Eşcinsel olmak senin için ne demek? (Bir eşcinsele sorulacak en gereksiz soru, abi ben demek işte.)
Eşcinsel olmak, cinsiyet gözetmeden, ön yargısızca kendin gibi birini sevebilmek, aşık olmaktır.

*Peki, gay olduğunu ne zaman ve nasıl fark ettin? (doğduğumda tabii ki :)
İlk kez gerçekten lise yıllarında heteroseksüel arkadaşıma aşık olarak, acı bir şekilde fark ettim.

*Sanırım blogta da bahsettiğin hikayenin kahramanı.. Peki, bu sana acı mı verdi, rahatlattı mı? (tabii ki ölümüm oldu, adam düz ben eş cinsel ne bekliyorsun)
Aslında bu bana ilk basta yani aşkı yaşarken çok acı verdi; çünkü imkansız bir şeydi. Ama sonradan kendimi ve aşk acısını keşfettiğim için mutlu oldum diyebilirim..

*Aşk acısını keşfetmek mutlu eder mi ki? (Her keşif mutlu eder bence..)
Bence insan her şeyi tatmalı hayatta. Ben aşk acısını da tattım ve çok ağzım yandı. Eğer bu acıyı yaşamasaydım bunu bilemeyecektim ve belki de ileride daha çok acılar çekecektim..

*Aşkı nasıl tarif edersin? (çilekli tart mı bu? Sen tarif ette görelim :)
Aşk insanın eskisi gibi yemek yiyememesi, su içememesi, dışarı çıkıp gezememesi, film seyredememesi, giyinememesi, soyunamaması, duşa girememesi, uyuyamaması, uyanamaması… O yokken aldığı nefesten bile zevk alamamasıdır.

*Aşkı bu şekilde tanımladığına göre detaylı aşklar yaşamış birisin. Peki aşık olduğun adam yanında yokken hiçbir şeyin içine sinmemesini nasıl bu kadar kolay kabul edebiliyorsun? Aşk sana da saçma bir şey gibi gelmiyor mu? (Madem saçma neden uzatıyorsun?)
Ben çok asık olmadım aslında; ama bu aralar bu halde olduğum için kolayca söyleyebiliyorum bunları. Aslında bence bu çok saçma yani önceden yalnız basıma gayet de zevk alarak yaptığım birçok şeyi artık o yanımda yok diye yapamaz oldum, sanki benim ruhumu kilitledi kendine… Artık ben eski ben değilim bunu biliyorum.

*”Benim ruhumu kilitledi kendine” demek kolay bir şey olmasa gerek.. Bunu yeni bir ilişki için söylerken çekinmiyor musun? Ne kadar güvenebilirsin ki bir erkeğe? (Olum sen de bir erkek değil misin? Neden aşağılıyorsun kendini..)
Evet aslında her şey çok yeni; ama ben sanki onu yıllardır tanıyorum ve yıllardır birlikteyiz.. Sanki bu yüzden asla çekinmiyorum. Ayrıca ben güveneceğim insanları anlarım, kadın erkek fark etmez. Tamamen sezgisel de olsa ona sonsuz güveniyorum; çünkü onun içindeki sevgiyi, iyiliği, biliyorum..

*O zaman bay doğruyu bulduğun için seni tebrik edip, bir ömür boyu mutluluklar diliyorum  . Peki tek gecelik ilişkilere nasıl bakıyorsun? Romeo, Gabile gibi sitelerde genelde gayler tek gecelik koli avına çıkıyorlar.. Sen bu tür sitelerde takıldın mı hiç? (Takılmadım diyen şerefsizdir, yalancıdır :)
Aslında bunlara bakmamayı tercih ederim; çünkü düşüncesi bile midemi bulandırıyor. Sevmediğim biriyle öpüşüp, sevişip aynı yatakta yatıp sabah da hmm kimdi bu adam diye uyanmak.. Bana çok tiksinç geliyor.. Bu sitelere hiç girmedim; aslında girip baktım ama tipleri resimleri görüp o an kapattım.. Adam penisinin boyuna göre seçiyor birlikte olacağı kişiyi bu nedir yani..

*O zaman benim sevgilim olamaz dediğin bir tip var mı? Yani sevgilin olarak göreceğin adamın belirgin özellikler taşımasını ister misin? Kriterlerin var mıdır? (kendi gibi düşünen bir arkadaş arma çabasında şu an)
Eğer aşık değilsem çok kriterim vardır; ama birini sevdim mi onun ruhunu, tenini, kokusunu sevdim mi kriter filan kalmıyor aşık oluveriyorum..

*Aslında aşık olmadığın zamanı sormuştum sanırım... Gayler genelde tipe önem verir yargısına katılıyor musun? (Adam deli gibi aşık ben hala tip mip soruyorum.. Ben önem veriyorum ya tüm gaylere genelledim artık :)
Aslında gayler değil herkes tipe önem verir. Bu normal ama ben tipten dolayı değil de adamı hareketleri, yasam tarz,ı düşünce yapısı bana uymuyor diye elerim..

*Peki, annen ile baban nasıl evlenmişler? Büyük bir aşk mı yoksa mantık evliliği mi? (Olum adamın annesinden, babasından sanane, Hayır bu sorunun amacı ne anlayalım yani…)
Aslında büyük bir tesadüf ve ask ile evlenmişler. Babam diş teknisyeni ve muayenehane açmak için doktor arıyormuş. Annem de ben asla burada çalışmam demiş ama anneannemlerin ısrarı ile girmiş işe ve sadece 1 ay çalışıp ayrılmayı düşünüyormuş. Sonra babam onu kandırmış ve 25 yıldır hala beraberler..

*Aynı yerde mi çalışıyorlar? Bu da çok ilginç.. Peki hayatında annenin mi, babanın mı etkisi daha büyük? (babamın derse mort olurum resmen… )
Ayırt etmek zor ama sanırım annemin etkisi çok daha büyük. Her zaman annemle daha iyi anlaştım ve daha çok şey paylaştım.

*Gaylerde baba rolünün eksik olduğuna dair bir inançta vardır? Hatta bazı gayler babalarını pek sevmezler.. Onun gibi bir erkek olmak istemezler.. Böyle bir şey hissetin mi hiç? (Kendine arkadaş arama çabaları devam ediyor :)
Babamı sevmeme gibi bir durumum yok. Babamı çok severim, babam hiçbir zaman sert bir baba olmadı. Hep anlayışlı pamuk kalplidir. Ben keşke onun kadar iyi biri olabilsem..

*Hiç kız arkadaş edinme gereği duydun mu? Ya da karşı cinsten sevgilin oldu mu? (Olum adam gayim diye bağırıyor, ne yapsın kızı mızı..)
Ben hep kızlarla daha iyi anlaştım; ama hiç onlara o gözle bakmadım. Hiç kız sevgilim olmadı, bunu hiç düşünmedim bile içimde nokta kadar bile ilgi olmadı onlara karsı..

*Peki, biseksüellere bakışın nedir? Bazı gayler onları gayliğe geçiş aşamasında görüyorlar? Sence.. (Olmaz olsun bu biseksüeller, adamlar hem kadın, hem erkek götürüyor :P)
Ben böyle düşünmüyorum, nasıl bir erkek sadece bir kadına ya da sadece bir erkeğe ilgi duyabiliyorsa hem erkeğe hem kadına da ilgi duyabilir. Hatta hiç kimseye de ilgi duymayıp aseksüel de olabilir. Tabi bazı gayler toplumun baskısı ile karsı cinsle birlikte olmaya zorlanıyor ya da zorunda hissettiriliyorlar.. Fakat kendini bulup aslında bir şeyin eksik olduğunu anlayınca ve aslında gerçek zevki bir erkekten aldıklarını görünce de doğru yolu buluyorlar..

*Her şeye böyle sakin ve objektif bakmayı nasıl başarıyorsun? (Yuh be kardeşim o kadar sakin cevaplar veriyorsun ki manşet çıkmayacak…)
Benim düşünce yapım böyle, bir şey yapmıyorum ben böyleyim..

*Peki, amcandan da bahsetmek ister misin? Hayatında nasıl bir yeri var? (hadi bir umut belki buradan bir manşet çıkar, ya bismillah…)
Aslında blogumdaki o hikayeyi biraz değiştirip yazdım. Sadece şunu diyebilirim; o amcam değil yani başka bir akrabam ama o benim hayatımın vazgeçilmezi her zaman yanımda ve onu çok seviyorum.

*O hikayede ensest bir ilişki yaşanmış gibi duruyor? Böyle bir şey var mı ki? (Manşet zorlamaları devam ediyor :)
Bu konuyu daha önce hiç kimseyle konuşmadım; ama sürekli beynimde olan bir olay üzerinden çok geçti. Bu belki de sadece beynimin bana oynadığı bir oyundu bu diyorum; ama belki de gerçekti.. Ama bu ilişki çok derin bir ilişki ve aslında ikimiz de beraber büyüdük bununla beraber..

*O zaman şimdi çok derinlere girmenin bir anlamı yok.. Belki başka zamana.. Eskiden bir blog tuttuğunu biliyorum, peki o zamanda ortam böyle neşeli miydi? (Kıyamazmış ta, olum sanane eski bloggerlardan zorlasana bu konuyu işte.. Öff senden adam olmaz haa)
Aslında bu ikinci hatta üçüncü bloggerlar donemi sanırım, yani o zamanki bloglardan kimse kalmadı geriye.. Birkaçı hariç. Zaten blogların ömrü 1-2 yıldan fazla olmuyor maalesef; ama
şu an ki bloggerlar gerek yazılarıyla gerek neşeleriyle onlardan çok daha iyi..

*Peki, o blogunu o zaman neden kapatma gereği duymuştun? Şimdi yeniden neden açtın? (Bir de maliye memuru gibi hesap soruyorsun yaaa, yok kira gelirini beyan ettin mi diye de sor tam olsun..)
Artık o blog beni tatmin etmiyordu yani görev gibi görüyordum bir şeyler yazmayı ve bir şeyi sanki görevmiş gibi yasamaya başladım mı bırakırım.. Sonra içimdeki yazma dürtüsü uyandı ve tutamadım kendimi yeniden yazmaya başladım içimden geldiği gibi..

*Aşırı çıtkırıldım davranan erkekler gayler arasında pek sevilmiyor? Bu bir paradoks gibi geliyor mu? Senin feminen erkeklere bakışın nedir? (Erkek erkek gibi olmalı kardeşim, benim gibi gay olacaksa ne yapayım ben onu dermiş şimdi.. Tam manşet olur haa)
Bunun nedeni gaylerin erkeklerden hoşlanıyor olması bence, yani kadın gibi davranan, giyinen konuşan bir erkeği değil de doğal olduğu gibi olan erkeklerden hoşlanmaları ama feminen erkekler de bence içlerinden öyle geldiği için öyle davranıyorlar ki çoğu kişinin benim de zaman zaman feminen davranışım vardır farkında olmadan. Ama olduğu gibi görünen ve davranan herkese sonsuz saygı duyarım.

*Peki moda senin için ne demek? Sadece kendine yakışanı giymek moda olabilir mi? (Evet konu bitince modadan, örovizyondan sormaya başlarsın işte böyle..)
Moda benim için yasamanın, soyunmanın anlamı..  Moda sadece giyinmekle olmaz kendini tanımaktır moda.. Yaşam biçimidir..

*Moda daha elit kesimin önemsediği bir yaşam tarzı mı? Yoksa modanın herhangi bir sosyoekonomik seviye ile ilgisi yok mu? (Olum adam yaşam biçimi diyor, varoşlar biçimsiz mi yaşıyor demek istiyorsun yani..)
Bence değil. Sonuçta bu bir davranış bicimi ve hangi kesimden olursan ol içinde varsa bu tutku seni farklı yapar diğerlerinden. Yaşadığın çevredeki herkesten farklı olmaktır; gerek duruşu, gerek konuşmasıyla. Bu yüzden illa giyinmek gerekmez. Çıplakken bile modaya ayak uydurabilirsin. Ben mesela en çok çıplak halımı severim..

*Bilinçli tüketim sana ne anlatıyor? Hangi davranışlar bilinçli tüketimken, hangileri gereksiz tüketime girer? (İşte komedi… Tam yerine geldik. Yavrum bilinçli tüketim konusuna geldiğine göre yine maliye memuru içine kaçtı demektir…)
İnsanın başka insanları düşünerek bir şeyleri tüketmesi..  Bence aynı ürün  bir yerde iki kat pahalıya ve sen bunu bile bile ona o parayı veriyorsan bu gereksiz ve bilinçsiz tüketimdir..

*O ürüne ne kadar ihtiyacın olduğunu düşünmek yerine sadece indirimde olup olmadığına mı bakarsın? (Adam sanki senin cebinden harcıyor..)
Tabi ki hayır yani ihtiyacım yoksa almam hiç ( diyorum ama ne kadar uyguluyorum acaba  ) ama alacağım ürünün fiyatına bakarım her zaman..

*Televizyonlarda ki bal reklamları hakkında ne düşünüyorsun? Eğer televizyonda izlemiyorsan her kanalda uzun uzun başka bir bal firmasının 5- 6 kg balı 100 liraya sattığı reklamlar var, yanında hediyelerde veriliyor.. (Alamadın tabii bi 5 kg bal, yanında da bal mumu, artık ne yapacaksam o mumu :)
Bal reklamı mı varmış bilmiyorum ama bir şeyin çok reklamı yapılıyorsa onu tercih etmem..

*Peki büyük bir sinema sever olarak Türklerin muhteşem filmi Fetih 1453’e gittin mi? (Sanki sen gittin de :)
Bu tarz filmler hiç ilgimi çekmiyor 1. Savaş filmi bana göre değil çıplak erkek yoksa tabi :) 2. Bence sadece para ile iyi film yapılmaz o duyguyu verebilmek önemli 3. Çok reklamı yapıldı ve bu bile beni en bastan soğuttu bir kere..

*Hangi renk ve neden? (ben olsam gökkuşağı derdim. Neden birini seçeyim kardeşim.)
Bu zor bir soru; çünkü ben tüm renkleri çok severim. Ama seçmek zorundaysam sarıyı seçerdim; çünkü en zor renk o..

*Hangi anlamda zor? (Belli adam zoru seviyor..)
Her anlamda insanı iten bir enerjisi var; ama bu enerji beni çekiyor sanırım.. Tıpkı güneş gibi parlaklığı, enerjisi güzeldir; ama uzun süre bakarsan kör eder insanı..

*Peki bir baharat seçmen gerekse? (Ben olsam; tarçın, kimyon, kekik, nane vb..)
Kesinlikle tarçın, bayılırım..

*Yanımda olmadan yaşayamam dediğin 3 şey nedir? (allahım bana böyle bir soru sorulsa adamın başına dökerdim bu çayı, ne bayat soru bu böyle..Elimde yeşil çay varda)
Nemlendirici kremlerim, müzik çalan herhangi bir aletim ve sevdiğim adam :)

19 yorum :

  • Gay Panda dedi ki...

    oooo panda bunu beğendi!! gerçi sen kendi yorumlarını kendşne yazmışsın ama bence yaratıcı sorular çıkarabilirsin bigayım sende o azmi gördüm ki köşeye sıkıştırmak istiyosan ;) ben de isterim banane banane banane banane! hoh!

  • pistisvejanus dedi ki...

    şu an yanıma geldiğinde seni nasıl SEVECEĞİMİ !!!!!! düşünüyorum ne güzel sorular sormussun bana tırtttttt göstercem sana ben:):)

  • BiGay dedi ki...

    *Pistisim Kıskandın mı? Ah be bebeğim senin soruların başka, bunlar başka haliyle ;) Ayrıca dur onu da düzenleyim de göreceksin :)

  • BiGay dedi ki...

    Pandam; Sen bir iyileş de seninle de yaparız tabii.. Aslında pis köşeye sıkıştırıyorum ama sonra kıyamıyorum hemen vazgeçiyorum :)

  • Bir Gay dedi ki...

    Şekilsel eleştri: Sorularla cevapları farklı renklerde yazabilirsen, ya da en azından soruları kalın puntolarla yazabilirsen daha kolay ayırt edilebilir. Şu anki haliyle soru, senin yorumun ve yanıtlar birbirine karışıyor gibi sanki :)

    İçeriksel eleştri: Biraz daha espri dozu arttırılmış, ters köşeye yatıracak sorular hazırlarsan okurken çok daha eğlenceli sonuçlar çıkabilir diye düşünüyorum.

    Bilen, yada hatırlayan var mıdır bilemem ama, bir zamanlar "canı sıkılan adamın günlüğü" adlı blogunda kremkaramel benzer röportajlar yayınlardı, ama onunkiler tamamen mizahi bir içeriğe sahipti.
    Senin röportajların sayesinde bloggerları biraz daha yakından tanıma fırsatı bulmuş oluyoruz :)

    Sonuç: Bence gayet güzel, okuması keyifli ve çilekli gay'i daha yakından tanımamızı sağlayan bir röportaj olmuş. yapımda ve yayında emeği geçen herkese teşekkürler..

    Dipnot: Devamını da bekliyoruz :)

  • Gay Panda dedi ki...

    ben iyileştim valla ve hepsi senin meşhur mucizevi karışımın sayesinde :) tapınıyoruz!! acıma ya az ayşe arman damarın tutsun çat çat daya soruları ;)

  • BiGay dedi ki...

    *Ev Oğlanım bu kadar sıkıcı sorularla pek bir sıra olacağını sanmıyorum.. Biraz soru konusunda kendimi geliştireyim, hemen yapalım olur mu? Zaten senin hakkında çok ama çok merak ettiğim nokta var, süpper olur :)

  • BiGay dedi ki...

    Bir Gay; Allah seni yorumcu olarak mı doğurmuş :)

    Tüm eleştirilerine katılıyorum. Aslında ben soruları Kalın yazdım ama temam tek tip yazı yayınlamama izin veriyor.. O yüzden hepsi bir boyut yayınlandı bende pek uğraşmadım. Ama sen deyince hemen bir morarttım soruları.. Çok daha iyi oldu.

    Aslında önceden pek bir soru hazırlamadığım için (Çileklinin blogunu iyice bir taradım sadece, onun hakkında biraz bilgi topladım) bir anda çapraz köşe yapacak sorular üretecek kadar da zeki birisi olmadığım için benim de çok beğenmediğim tipte sorular çıkıyor. Eğer devam edersek (ki öyle görülüyor) buna dikkat edeceğim.. Ayrıca bunu bende fark edince en azından sorulara yorum ekleyeyim dedim ki hazmı kolay olsun :)

    Yorumda belirttiğin eleştiriler üçün teşekkürler :)

  • BiGay dedi ki...

    Pandam; o kadar mutlu oldum ki.. Ayrıca bir insana zararsız bir koca karı ilacıyla yardımcı olabilmek ne güzel bir şey.. Sevindim..

    Gerçi Abdi İbrahim der ki; koca karıya sormayın, gelin bizden alın :)

    O zaman hazırlan en yakın zamanda seninle de bir röportaj patlatırız artık :)

  • Bir Gay dedi ki...

    Valla bilemiycem :) Ben hep beni annem doğurdu zannediyordum ama sen öyle söyleyince ben de tereddüte düştüm bak şimdi :)))

  • Bir Gay dedi ki...

    Bu arada, bütün yorumculara cevap yazarken adlarının sonuna eklediğin eki benim adımın sonuna eklemediğin de gözümden kaçtı sanma :))
    Tabi onlar blogger, ben dış kapının mandali di mi :P

  • ev oğlanı dedi ki...

    kendim bizzat şahsen soruları gayet akıllıca ve hoş bulup beğendim. ama her şeyin daha iyisi yapılabilicee üzre bu da geliştirileybıl bi şey.

    merakla ropörtaj zamanını beklemekteyim! ^^

  • BiGay dedi ki...

    Bir Gayim benim :):)

    bu arada ne kadar dikkatlisin sen öyle.. Hemen de alınırmış.. Kusura bakma canım yaa hiç sevmem böyle ayrımcılık yapar gibi davranmayı ;)

    "Allah yaratmış" diyecekken, elim sürçmüş artık kusura bakma :)

  • BiGay dedi ki...

    Ev Oğlanım sanırım gelecek hafta sonuna doğru yapabiliriz.. O zamana kadar biras meşgulüm... Sen bana bir mail yollar mısın? Oradan Msn adreslerimizi de paylaşırız hem :)

    kaan31kaan@gmail.com

  • BiGay dedi ki...

    Bi'adamım yeter ki sen iste.. yaparız tabii.. ama bu gidişle röportajcı bloggera döneceğim :)

    bence röportajlar biraz sıkıcı oluyor, ama siz beğeniyorsunuz ya :)

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB