Kendi Röportajımı Kendim Yaptım

22 Şubat 2012 Çarşamba 17 yorum

Okuma yazma öğrendikten sonra ilk iş Ayşe Arman okumaya başladım.. Çünkü babamla kahveye gittiğimizde onun arkadaşları bana gazete okuturlardı hep.. O zamanlar güneş gözlüklü sarışın bir kadın vardı.. Adı Ayşe.. Yani gerçekten benim ilgimi çekerdi bu kadın.. Ne yazıyor, ne yapıyor? Sonradan sonraya onu okumaya başladım.. Hep bir şeylerde farklılık yaratarak Ayşe'nin ilgisini çekmeye çalıştım.. Bu yaşıma geldim hala Ayşe gelip benimle röportaj yapmadı.. O zaman bende kendi röportajımı kendim vereyim dedim.. Tabii bunun devamını da yapmayı düşünüyorum, bakalım beğenecek misiniz? Başlayalım...

*BiGay olmaya nasıl karar verdiniz?
İtiraf ediyorum ki Bi'adama özendim.. Blog okumaya Biseksüel'in blogundan başladım.. O da bir gün Bi'adam'ın hayatını tavsiye etmişti.. Ondan sonra blog dünyasına hızlı bir giriş yaptım.. Birçok kişi tanıdım.. Bu arada bende zaten blog tutuyordum ama kimsenin umrunda olmadığı bir günlük misali.. Ben biraz popülariteyi severim, birileri okusun, beğensin isterim.. Dedim ki orada yazamadıklarımı da burada yazayım.. Ama sonra orayı boşladım.. Uzun süredir o bloguma hiçbir şey yazmıyorum.. Hep buradayım.. Mutluyum..

*Yusufça diye bir hikaye tefrika ediyormuşsunuz, neden ara verdiniz?
Bu hikayeyi yazmaya çok sevdiğim adam beni terk ettikten sonra boş vaktimi doldurmak için başlamıştım.. Bir de terk edilmişliğin hüzünlü acısı vardı üstümde.. Kendimi dünyanın en masum insanı sanıyordum, aşk masumu.. O yüzden Yusufça da masumiyet ve letafetli bir acı vardı.. Ama sonra başka bir adamla tanıştım.. Bu adamla öyle şeyler yaptım ki artık kendimi aşkın o masum kollarında hissetmiyorum.. Bunu hissedemeyince de yazamıyorum.. Ama bir gün bunu hissedeceğim ve o hikayeyi bitireceğim.. Biliyorum bu çok yakın..

*Çok yakın dediniz, yeni bir aşk  mı doğuyor yoksa?
Aşkın ne zaman nasıl doğacağı hiç belli olmaz.. Bazen yıllardır tanıdığınız insanın üzerine doğar, bazen ilk gördüğünüz adamın, hatta hiç görmediğiniz bir adamın üzerine bile doğabilir.. Ben ise sadece inanıyorum, bir gün hayat arkadaşımı bulup, arada onunla tatlı tatlı tartışıp sonra ben seni çok seviyorum deyip sarılacağım günü bekliyorum.. ve biliyorum ki bu gün yakın.. 

*Aşk adamı derken neyi kastediyorsunuz? Sizin için aşk yaşamın en doğal parçası mı? Ya da aşkı neden bu kadar elinizin altında tutmak istiyorsunuz?
(Daha "aşk adamı" dememiştim ki; ama neyse) Aşkı tatmayan can kalmayacaktır diyelim en iyisi.. Ben aşkın tatlı dumanından bir nefes çektim ve ondan kaçamıyorum artık.. Onun bana verdiği mutluluğun mu yoksa acının mı bağımlısı oldum bilemiyorum.. Tek bildiğim aşkın cesaret işi olduğu, ama sana gelirken cesaretin var mı diye sormadığıdır.. Aşk geliyorsa size cesaretini de getirecektir... 

*Peki birçok blogta hakkınızda yazılar çıkıyor bu konuda ne diyeceksiniz?
Başta dedim ya popüler olmayı seviyorum diye.. Bulunduğum ortamda fark yaratmayı severim.. O yüzden birisi blogunda benden bahsetmişse bu benim çok hoşuma gider.. Tabii bazı yazılar gerçekten ağır oluyor ama olsun, yergiye de, övgüye de açığım.. Yeter ki hakaret olmasın.. Olursa da bu da senin seviyen der susarım.. Ölçüsüz tartışmalara girmeyecek kadar akıllıyım diyelim..

*Neyse asıl soruyu soralım o zaman... Bisexie ile aranızda ne oldu?
Ama başta bu tür sorular istemediğimi söylemiştim.. Neden şimdi bu konulara giriyorsunuz ki? Neyse söyleyeyim de bitsin.. Açıkçası elimde olmadan ben onu üzdüm.. Biraz dengesiz davrandım.. O da benden hıncını o şekilde aldı.. Olan biten budur.. Tüm suç bendedir.. Kendisine buradan mutluluklar diliyorum.. İnanıyorum ki ben yokken daha mutludur.. Artık birbirimizin blogunu okumuyoruz, yorum da yazmıyoruz. Böyle bir karar aldık.. Bu da benim ilk ve son yazışım olacak zaten..

*Gay olduğunuzu nasıl kabul ettiniz?
Gay olduğumu gerçekten zor kabul ettim.. İtiraf edeyim ki gay olmamak için bir kız ile uzun bir ilişki yaşadım.. Yani ciddi ciddi onunla evlenip erkeklere olan ilgimden kurtulmak istedim.. Ama olmadı, onunla ilişki içindeyken bir başka erkeğe aşık oldum.. Bunu kabul edebilmek çok zor.. Bir kız arkadaşın var ve sana deliler gibi tapıyor, sex hayatın çok yerinde ama sen sevişirken o erkeği istiyorsun, onun kollarında olmayı arzuluyorsun, gözlerini açıyorsun bir de yanında yatan kişi kız arkadaşın.. Bu süreç çok zordu.. Onu bedenen hiçbir zaman aldatmadım ama beyinde aldattım.. O da bunu fark etti zaten.. 

*Nasıl fark etti?
Yani bana açık açık sen biseksüel misin diye sordu? "Evleniriz, sonra benim başıma ben biseksüelim diye gelme." dedi.. Tabii o zaman da itiraz ettim, hayır dedim.. Ama o an anladım ki ben aslında aşık olduğum çocuğun yanında olmak için  yanıp tutuşuyorum.. Bu arada o çocukta heteroseksüel.. Yani karşılıklı bir aşk söz konusu değil.. Tamamen platonik..

*Kız arkadaşınızı aldattığınızı nasıl bu kadar kolay itiraf edebiliyorsunuz?
Çünkü artık bunu kabul ediyorum. İyi bir insan olmak istiyorum ama günahsız değilim.. İnsan kendini hatalarıyla birlikte kabul etmeli bence.. Ayrıca aldatma olarak da görmüyordum o zamanlar; yani sex esnasında benim boşalmamı beklerken ben bunu yapamazsam o kendisini eksik hissedecekti.. Bende boşalabilmek için aşık olduğum erkeği hayal ediyordum, bu da bana çok masumca geliyordu.. Böylece o da kendini eksik hissetmiyordu.. Karşılıklı mutlu oluyorduk.. Pek farkında değildim. Bunu fark edince de ilk olarak kendimden soğudum zaten.. Bunu ona yapamazdım.. Ama nasıl anlatılabilir ki böyle bir durum.. O zaten çok zeki bir kadındı ve ilişkiyi kendisi bitirdi..

*Size göre aldatmak ne ki?
Aşık olmadan sex yapıyorsanız birilerini aldatıyorsunuzdur, kendiniz de dahil..

*Peki şimdi Biseksüel mi yoksa Gay misiniz?
Tabii ki gay.. Sadece bir müddet bir kız arkadaşım oldu diye, ya da bir kadını da arzulayabiliyorum diye bisekseül olamam.. Çünkü artık eminim ki ben hiçbir kıza aşık olmamışım hayatımda.. Huzuru ve mutluluğu, bence en önemlisi aşkı erkeklerde bulmuşum.. Aşkın acı suyunu da, tatlı şerbetini de bir erkeğin elinden içmişim.. Ve artık kendimi eşcinsel ilan edebilecek kadar özgüven sahibiyim.. Bundan da mutluyum.. 

*Pepee hakkında ne düşünüyorsunuz?
Bu soru sıralamasını kim hazırladı ilk olarak onu düşünmek isterdim.. Konumuzla ne alakası var anlayamadım; ama benim her zaman söyleyecek bir sözüm vardır :) Bu ay içerisinde bulunduğum üç farklı gay ortamında da sohbeti geçtiğinden ilgilenmeye başladım.. Sanırım gayler Pepee ile ilgileniyorlar :) Yani sohbet konusu bir anda nasıl Pepee'ye geliyor anlayamıyorum ama bende Pepee'yi çok merak ettim. Sonra bir kez izledim.. Pek bana göre değilmiş, sanırım 3-6 yaş grubuna hitap ediyor, zorlasak 9 yaş :) Ayrıca o dalga geçtiğimiz müzikleri Kıraç'ın hazırladığını öğrendim.. Bence eğitici bir karakter, Türklerin de karakterler yaratmaları hoşuma gitti.. Uygun yaş grubu bence otursun izlesin.. Savaş yok, vurdu kırdı yok.. Ben destekliyorum yani :)

*Blogunuzun teması üzerine herkes bir yorum yapıyor, birçok kişi değiştirmenizi istemiş, neden hala inatla bu temayı kullanıyorsunuz?
Aslında sadece farklı olsun diye.. Dedim ya her ortamda bir farklılık yaratmaya çalışırım.. Bu şekilde anasayfası olan bir blog temasını genelde kimse kullanmıyor.. Bir de bana çok temiz ve duru geliyor.. Ama gerçekten o kadar çok beğenmeyen var ki!! Hatta bazı bloggerlar sırf teman yüzünden artık blogunu okumuyorum bile dediler.. Biraz da bu aralar üşendiğim için değiştirmedim ama hiç belli olmaz, belki değiştiririm.. Yeni bir aşk, yeni bir başlangıç olabilir..

*En sevdiğiniz sayı?
Yedi.. İnsan neden yediyi sever, çünkü yedinin bölünebilme kuralı çok zordur :)

Dipnot: Ayşe ile çekilmiş Nihat Odabaşı imzalı fotoğraflarımız yok :( 
DipDipnot: Yorumlarda soru yazabilirsiniz, bir sonraki röportajda değerlendiririm..
DipDipDipnot: İstanbul beni özledin mi? Yakında yanında olacağım sanırım.. O günü iple çekiyorum... 

17 yorum :

  • O Gay; Ben de... dedi ki...

    söyleseydin ben senlen röportaj yapardım biliyorsun beni adamı nasıl sıkıştırırım ahahaha hem daha önceden de bir tecrübem var röportaj konusunda bilen bilir :))

  • Adsız dedi ki...

    bisexie görünce ne tepki verecek gerçekten çok merak ediyorum. :D

    hayır da anlamadığım bir şey var hala ne diye ondan bahsediyorsun ki?

    böyle büyük mü bir aşktı yani?

  • izmirdeki o gay dedi ki...

    kesinlikle temana bitiyorum oluyorum temana asik oluyorum oha nasil yapmis diye arastiriyorum sonra yemiyor vaz geciyorum sakin temani degistirme bence asiri derecede guzel birak kiskananlar catlasin :P

    ayrica nedense su adsiz yorumu icimden bi ses bisexi kendinin yazdigi bu kadar belli olan bi yorumu neden adsiz diye yaziyorun ki demek geldi ama bu benim tammen fesat dusuncelerimde olabilir belki cidden adsiz biri yazmistir :D

    son olarak 7 asal sayidir ama 7nin bolunebilme kurali vardir :S

  • ev oğlanı dedi ki...

    ogay amcanın soruları adamı ipe götüren cinsten. sakkın sakkın sakkın ha derim. bi de kazunun imzasını okuyunca bi kopmaca bi yerlerde yuvarlanmaca.

    temaşullahmış, Allah iyiliğini versin! :D

  • O Gay; Ben de... dedi ki...

    demedim mi bilen bilir diye ahahah milletin vakti zamanında röportajımı yapsın deyi kapı tırmaladığı günleri bi ben bi sen bi de oradaki ahali bilir hıh

  • BiGay dedi ki...

    O Gay; madem böyle bir deneyimin var, yapalım tabii böylece bende deneyimli bir elden bu işi öğrenmiş olurum..

    Ama ev oğlanını okuduktan sonra da korkmadım değil.. Gerçi korkacak neyim ya da kimim varsa artık.. Sor sor, en olmadı kaçamak cevap veririm canım :)

  • BiGay dedi ki...

    *Çileklim; sorularını hazırlıyorum.. yakında yayınların blogunda :)

    *İzmirlim; ilk önce blog temamı beğenen ender zevk sahibi insanlardan birisi olduğun için; bu azınlığa hoş geldin :)
    ayrıca otokontrol sayesinde kendini düzeltip bana iş bırakmadığın için ayrıca teşekkür ederim :)

  • BiGay dedi ki...

    *Operadakitemacı seni heaheahea :) bu yazıyla arada temamı beğenen bloggerların da olduğunu öğrenmiş oldum.. mutlu oldum.. değiştirme zahmetinden beni kurtardınız..

    *Adsızım; eğer kimse kuş uçurmazsa o da görmez.. ayrıca tepki verecek bir şey yazmadım ki! Ne yazdıysam kendime yazdım.. Bunu bu kadar süre sonra yazmamın sebebi ise gerçekten hala bana mektup gönderip ne oldu aranızda diye soranlar var.. Yani aşkın büyüklüğünden değil, hala soruluyor olmasından ötürü yazdım..

  • Gay Panda dedi ki...

    hahaohaohoaoha çok güldüm röportajına :) beğendim de aslında. bu arada sen milleti çok sallama ya bence blog teman güzel. hoh! kendini bu kadar rahat açtığın için de seni seviyorum :) bide iş dönüp dolaşıp nası pepee'ye geliyo hala aklım hayalim almadı hayalgücümü emdi hatta ama hala çözemedim :/

  • Adsız dedi ki...

    Bence bu yazı her ne kadar esprilerle süslenmiş olsa da, senin kişilik olarak ne kadar büyüdüğünün, ne kadar olgunlaştığının çok net bir kanıtıdır.

    Bitip giden, biterken de acı veren olayların ardından can havliyle bir yerlere saldırmak yerine "Ben de hatalar yaparak birini üzdüm" deme olgunluğunu gösterebiliyorsan; hem kız arkadaşınla, hem de erkek erkek arkadşınla yaşadığın ilişkilerinin ardından böyle tarafsız özeleştirilerde bulunabiliyorsan, bu senin artık yaşananlar karşısında nasıl olgun davranışlar sergilediğini gösterir..

    Yaptığın cesur açıklamalarından dolayı seni kutluyor, sonraki yazılarını merakla bekliyorum..

    Dip not: Ortalıkta çok garip adsızlar türemeye başladığı için artık adsız yorumlar yapmama kararı aldım. Zaman zamman yorum yazarken kullandığım "Bir Gay" nickimi bugünden itibaren devamlı olarak kullanacağım.
    Bu nick dışındaki hiçbir "Adsız" ben değilim. Lütfen karıştırmayın :)

    Sevgilerimle..

    Bir Gay

  • BiGay dedi ki...

    Gay Panda; seçtiğin isim çok tatlı olmuş.. tebrikler..

    Pepee son dönemin en önemli konusu sanırım :) yok canım, ben sadece bu konuya da değinmek istedim o yüzden yazdım. Ama şu doğru birbiriyle hiç alakası olmayan 3 faklı gay grup içerisinde bu konunun sohbeti geçti. Benim de dikkatimi çekti tabii..

    Tema için destekleriniz beni çok mutlu ediyor. Demek ki çok da yalnız değilmişim..

  • BiGay dedi ki...

    Bir Gay; ilk olrak samimi değerlendirmen için çok teşekkür ederim.. Bunları düşünüp hiçbir şey yazmadan da geçebilirdin.. Ben de her insan oğlu gibi övüldükçe mutlu oluyorum.. Bir insanı mutlu etmenin tatlı huzurunu yaşa.. Çünkü sabah sabah beni çok mutlu ettin..

    Artık bir insanın hem hatalar hem de iyilikler yaptığını kabul ediyorum. Bu tabii ki benim içinde geçerli.. Bir insanın kendisini samimi bir şekilde tanıması gerektiğine inanıyorum. Ben her yerde samimiyet diye konuşurken, kendimle samimi olmamam çok acı olmaz mı?

    O yüzden herkesin kendiyle barışması için ilk olarak yaptığı hataları kabul edebilmesi gerekli.. Çünkü bu kabul içerisinde bir ders de barındıracaktır..

    Senin yorumun farkında olmadan bu yazıda bir şeylerin değiştiğini gösteriyor.. Bunu benim gözüme sokman da iyi olmuş ;)

  • Black Cat dedi ki...

    Oh, güzel olmuş. :) Ama benim bilmediğim çok şey var galiba siz bloggerlar arasında. Eh işte, ortama geç girince... :(

    Ayrıca Pepe'yi ne izledim ne de izleme konusunda bir motivasyonum var. Lakin senin koyduğun isimle 'Yönetmen Gay' arkadaşımız gün içerisinde Pepe şarkılarına yeterince aşina ediyor beni, makamlı bir şekilde icra ederek parçaları. :)

    Teman da iyi yahu, ne varmış temada, hıh! :)

  • BiGay dedi ki...

    Kara Kedi; bence sen yönetmen arkadaşın eğlencesini kaçırma.. onun makamlı şarkıları çok eğlencelidir eminim..

    tema konusunda oldukça destek almış durumdayım.. teşekkürler.. kolay kolay değiştirmem sanırım..

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB