BiGay'in Oltasına Takılanlar (III)

10 Şubat 2012 Cuma 19 yorum
İlk önce beni rahatlatan haberden bahsedeyim.. Eğer blogun uzun süredir takipçisiyseniz Aralık ayında başıma gelenleri bilirsiniz.. (Hemen "ay biz nereden bilelim, başına gelmeyen mi kaldı senin" demeyin lütfen :) Eski kız arkadaşım ve annesinin bir gün aniden kapıma dayanmasıyla başlayan  olaylar serüveninden bahsediyorum.. Bunun için ilk olarak Bulunmaz Hint Kumaşı yazısına göz atabilirsiniz.. Daha sonra ben tekrardan ilişkiye başlamayı reddedince beni karakola şikayet etmişlerdi. Çelik kapıma polisler gelmiş beni karakola götürmüşlerdi. Bunun içinde BiGay Karakolda yazısını okumalısınız..
Bence eğlenceli yazılar :) üşenmeyin okuyun anacım...


Bu olaylardan sonra ben ifademi verdim ve zaten olmayan suçlamaları tez- antitez- sentez üçgeninde yorumlayarak reddettim. Her zaman Hegel'i örnek aldığım bir gerçek :) Ben tatilden döndüğümde bir de ne göreyim? Güzelim çelik kapımın üzerinde, yağlı bir yapıştırıcıyla PTT haber kağıdı yapıştırılmış. Beni evde bulamayan postacı Savcılıktan gelen tebligatı muhtarıma bırakmış.. Bunu bana haber vermek için yarım saatte kapıdan sökemediğim, söktükten sonrada izi kalan o not parçasını bırakmış..

İşin ilginci muhtara gittim, adam da demez mi bana "o not kağıdını da getirin".. Güzel insan; onu sağ salim kapıdan çıkaramadım ki! Ayrıca bana bırakılmış not kağıdını sen ne yapacaksın? Neyse sesimi biraz kalınlaştırdım, biraz da horoz gibi kabardım, "Siz, gelen postalara BiGay olarak bakar mısınız?" dedim.. Neyse adam pek hır çıkarmak istemedi.. Baktı ve buldu.. 

Bu arada benim kız arkadaşım Marmara Bölgesinde bir ilde yaşıyor, ben ise başka bir bölgedeyim. Ama buradan savcılığa başvurdular, bana cevap ise İç Anadolu Bölgesinin bir ilinin Cumhuriyet Başsavcısından gelmiş.. Savcı, şikayetlerin TCK da yeri olmadığını, en yakın maddelerin neler olduğunu, bu maddelerin oluşmadığını, o yüzden bir kovuşturmaya gerek görmediğini ve takipsizlik kararı verdiğini yazmış.. Ama demiş ki: "Eğer illaki biz şikayetçiyiz diyorsanız, 15 gün içerisinde Ege Bölgesinde bulunan bir  Ağır Ceza Mahkemesine itiraz edebilirsiniz." 

Benim elime geçtiğinde bu 15 günlük süre çoktan dolmuştu.. Yani ben şikayetçi olmuş olsam; zaten itiraz edemezdim de, kız arkadaşımla annesi ne yaptılar bilemiyorum.. Bir de gitmeleri gereken Ağır Ceza mahkemesi onlara çok uzak, dedim ya olay ülkenin 4 farklı coğrafi bölgesinde geçiyor :) İnşallah üşenirler de ağır ceza mahkemelerinde beni uğraştırmazlar diyorum.. 
***

Bu arada dün bir sözlük aldım.. Aslında Milliyet Gazetesinin verdiği bir sözlük.. 3-4 ay önce kuponlarını topladım, hatta kuponları biteli belki 2 ay filan oldu ama ben ancak YAY-SAT bayiine gidebildim.. Adam da beni azarlıyor "Bunun dağıtımı bitiyordu artık, neredesiniz kaç aydır?" Bebeğim ben yemiyor içmiyor, uyumuyor bunu mu takip ediyorum sanıyorsun :) Ama adam bebeğim denmeyecek cinstendi, o yüzden bir şey demedim..

İşin ilginci reklamlarda filan "Büyük" sözlük diyorlardı ama bir sözlük bu kadar mı büyük olur.. Allah'ım kafam kalınlığında, göğsüm büyüklüğünde bir sözlük vermez mi? (Abartmıyorum, resimde ne kadar büyük olduğu anlaşılmıyor :) Yani 30 tane gazete aldım diye bu kadar büyük bir sözlük vereceklerini hiç beklemezdim.. "Büyük" sıfatının boyut olarak kullandıklarını düşünmemiştim.. Ben "büyük" deyince değerli anlamında kullanılıyor sanmıştım.. Şimdi ben onu nereye koyacağım? Çalışma masamın tam ortasında duruyor, koyacak yer yok.. Sanırım yüklüğe filan kaldıracağım :) Eve getirene kadar kollarım koptu...

 Ayrıca baskı kalitesi filan da çok iyi, sağlam bir kitap. Sanırım bundan sonra bir sözlük alma gereği duymam, teşekkürler Milliyet :)
***

Bir haber okudum "hadi canım sen de" dedim.. ABD'de yaşayan bir çift 8 yıllık evliliklerinde iki çocuk sahibi oluyorlar.. Adam 40 yaşına geldiğinde bir gün bahçede dolaşırken arı sokuyor.. Arı sokmasından sonra kendini kadın gibi hissetmeye başlamış.. Ve gitmiş cinsiyet değiştirmiş.. Haberin başlığı ise şöyle: " Arı Soktu Kadın Oldu"...  

Haberin satır aralarında adamın küçüklüğünden beri kadınlığa özendiği, çocukken etek giymek istediği gibi bilgiler göze çarpmayacak şekilde yazılmış.. Bence haberin en önemli kısmı o, demek ki adam 40 yıldır içinde ki tüm duyguları bastırmış. Yoksa arı ona östrojen hormonu mu aşıladı bilemem... Bildiğim tek şey insanların içlerinden gelen duyguları baskılama da çok başarılı olabildikleri amaaaa nereye kadar?

İşte böyle iki çocuk babasıyken, 40 yaşında dayanamaz "aman be" deyip karısının karısı olursun kardeşim :) Neyse fotoğraflarını da vereyim, çok da konuşmayım.. Ne demişler gülme komşuna, gelir başına...

Aslında hangisi gerçekten kadın, hangisi sonradan olmuş ayırt etmek zor geldi.. Sizce de gayet başarılı değil mi?
***
Bu arada Ben Gay; O Benden Daha Gay arkadaşımın oluşturduğu mim ortalığı karıştırdı.. Başlarda herkes bir nazlandı bir nazlandı, ama sonra bir de ne göreyim herkes en detayına kadar cevaplamış. Açıkçası ben dizi ismi, konusu yazmamıştım, ama bir yazmayan ben kaldım sanırım.. Herkes döktürmüş..  Bu sebeple bir sürü yeni gay bloggerımız olmuş onları da tanıma şerefine nail oldum.. Ayh gittikçe büyüyoruz, acaba bu yıl ki LGBT Onur Yürüyüşüne (Gay Pride) hep beraber katılsak mı diyorum? Ne dersiniz.. Bence hem inanılmaz eğlenceli olur, hem de evden dışarı çıkmış olurum :)


Bu arada yeni tanıdığım bloggerlara buradan selam olsun:
Benim İnanılmaz Poktan Vaziyetlerim (hoşuma gitmeyen şeyler hep karşımda, sıkılma yani :)
izmirdeki o gay... (izmirden daha çok gay arkadaş edinmem gerektiğini düşünüyorum :)
Yeşil Gay (Nick neymin çok başarılı, hoşuma gitti..)
Yigit Tan (daha dün keşfettim kusura bakma canım, ama okudukça yazarım :)
çilekligay (ismini ve avatarını gördükçe canım çilek çekiyor ama yine de okuyorum seni :)
...
Ayrıca bende vardım diyenler olursa yorumda belirtin anacım.. 
Görüşmek üzere, sağlıcakla kalın..

19 yorum :

  • BiGay dedi ki...

    Bikooo; aslında arı sokmasının bünyeden bünyeye farklı etkileri olabilir diye düşünüyorum; ama bunun cinsiyet değiştirecek kadar olması, bir de haberin başlığı bana çok komik geldi.. Belki adam sabretmiş sabretmiş en sonunda patlamıştır, bilemiyorum artık :)

    Adsızcığım; e sen de gel, seve seve okurum :) zaten bu aralar tüm gecemi blog okuyup yorumlamaya ayırıyorum.. sanırım bu işin uzmanı olacağım da ne işime yarayacak bilemiyorum :)

  • BiGay dedi ki...

    vallahi çilekli çilekli süper olur :)

    zaten bunu O Gay; Ben de ile konuştuk, hatta fikri ilk o verdi.. bana da çok akıllıca geldi.. bence bunu yapabiliriz.. inanıyorum bize :)

  • Yigit Tan dedi ki...

    Arı sokması mı :))) Demek ki beni cinsiyet değiştirme gibi bir tehlike beklemiyor :))) Küçükken çok kez arı sokmuştu beni :))) Her neyse, bu adamcağızın belli ki psikolojik olarak sokulmalara karşı filan dehşet seviyede bir fobisi varmış. Öyle ya daha zehirli bir canlı tarafından da sokulabilir, ömrü oracıkta sonlanabilir, içinde bastırdığı şeyleri yaşayamadan dar-ı dünyaya veda edebilirdi... Bunu geç de olsa anlamış ve dar-ı dünyadan göçüp gitmeden içine attıklarını yaşamak istemiş... Kendisini buradan tebrik ediyoruz... :)))

    Bu arada, ben de 90'ların başında çok kez kupon toplamıştım. Demek o zamandan bu zamana Türkiye çok değişmiş. Reklamlarda gördüğümüz devasa ansiklopediler minicik minicik oluyordu elimize aldığımızda :))) Hatta bu konuda acayip komedi müzik seti durumları var. Neyse ki onlara ben bulaşmamıştım...

    Ben hiç hayatımda pride yürüyüşüne katılmadım. Çok merak ediyorum. Yaşadığım ülkede böyle bir yürüyüş söz konusu değil. Geçtiğimiz yıllarda yapılmaya kalkışıldığında polis engeli vardı hep. Ama Türkiye'de olursa çok istiyorum katılmayı...

  • BiGay dedi ki...

    Yiğit Tan; Aynen bende kadını (eskiden adam olan) tebrik ediyorum.. Ne kadar geç olursa olsun, bir yerden dönmüş olması bile güzel :)

    Bende pek güzel bir şey beklemiyordum; ama hem kaliteli hem de bu kadar büyük bir şey almak beni şok etti inan :)

    Bu arada bende hiç gay pride yürüyüşüne katılmadım, yalnız değilsin yani.. Eğer arkadaşlarla olursa çok zevkli olacağını düşünüyorum.. Burada oturduğun yerden yazması kolay biraz harekete geç diyorum kendime ;)

  • BiGay dedi ki...

    One Girl Two Boy; canım çok ama çok haklısın.. ama ben seni Bi'adam'ın yorumlarından biliyordum. sanki sen daha eskisin gibi geldi..

    ama yine de ben seni yeni okumaya başladım.. iyi ki geldin :)

  • BiGay dedi ki...

    izmirlim; bebeğim yüzlerce kişi katılıyor, annen nereden görecek.. ayrıca görse de anne ben orada oturuyordum bir anda bunlar çevremi sardı filan der sıyrılırsın :)

    ayrıca eşcinselleri desteklemek için eşcinsel olmakta gerekmiyor.. yani bahane yok, gidiyoruz :)

  • BiGay dedi ki...

    iki erkek ve bir kız; ne güzel bir takma ismin var.. bunu bir arkadaşıma ilk söylediğimde sizin "barcelona barcelona" filmindeki gibi 3 lü bir hayat yaşadığınızı sandı.. bende güldüm tabii.. bildiğim kadarıyla sen ve iki gay arkadaşın var, değil mi?

    ben arkadaşıma o şekilde açıkladım..

  • One Girl Two Boy dedi ki...

    hahahahahah aslında dışarıdan bakıldığımızda sanırım bir çok insan bizim hakkımızda arkadaşın gibi düşünüyor. çünkü sevgili kuzucuklarımın gay olduğunu bilmiyolar ve muhtemelen bizi sapkın,manyak tipler olarak düşünüolar hatta annem bile geçen gün siz napıosunuz o evde bir bilsem diye imalarda bulundu ben de kızdım tabiii:d Evet canım 2 gay arkadaşım var onlar sevgililer ve bende yanlarındaki çıkıntı kız arkadaşlarıyım :d

  • BiGay dedi ki...

    bence çok tatlı bir hayat. siz aynı evde mi kalıyorsunuz? bak bunu da bilmiyordum.. ama annen için kolay bir karar olmasa gerek, iki erkekle aynı evde kalmana bu kadar kızması oldukça normal.. ne yazık ki kimse kimsenin içini bilemez ve bizler ne kadar iyi insanlarız, kalplerimizde kötülük yok bunu da hesap edemiyorlar... bu arada gay arkadaşlarını da daha fazla anlatmanı isterim.. yani nelerden dolayı kavga ediyorlar, ne kadar süredir beraberler, benim biraz uzun süren ilişki örneklerine ihtiyacım var.. yoksa umutsuzluğa kapılacağım :(

  • One Girl Two Boy dedi ki...

    Hayır canım aynı evde kalmıyoruz evlerimiz çok yakın ama haftanın 4 günü mutlaka onlarda kalıyorum hatta şöle söleyim dün farkettim ki bütün kıyafetlerim orda evime gidince dımdızlak kalıyorum :d aramızda çok güzel iş bölümlerimiz var ben bulaşık ve yemekten sorumluyum genelde. aslancık temzilik delisi elinde klorak bulduğu yerlere döküo :d kuzucukta ütü ve alışverişten sorumlu beraber yaşamak çok isterdim ama annem aralarında en alayışlısı abim ve babam bu kadar onlarla kaldıgımı bilse annem kadar anlayışlı olmazlardı :d bahsedicem aslında bu aralar çok hareketliyiz ve ben bloga konstre olamıyorum :d umutsuzluğa kapılma ben napıyım :d 2 sevgilim olduğunu düşünen bütün erkek bireyler benden uzak duruo ve böleceeee sevgili bulma şansım eksilerde dolanıyorum :D aslancık geçen gün bizim gibi bulma ihtimali düşük insanların sevgilisi var sen hala bekarsın diye dalga geçti benimle :(

  • BiGay dedi ki...

    aslancık ile kuzucuk.. bu arada fark ettiysen senin blogunu okumak yerine buradan sana anlattırıyorum.. kusuruma bakma...

    bu arada gerçekten iki erkek ile bir arada takılan bir kızın sevgili bulması oldukça zor. sanırım arkadaşlarının cinsel kimliğinden bahsetmek zorunda kalacaksın böyle bir durumda. yoksa bir erkek bunu kolay kolay kabullenemez.. bu arada sen sadece heteroseksüel misin? Senin de bir kız arkadaşın olduğunu düşündüm de bir ara :)

  • One Girl Two Boy dedi ki...

    :D evet yaaaa ben post yazmıyım sana yorum yapıyım bari :D daha çok izler kitleye hitap ederim hem :D

    bir erkek bulsam ve güvensem (daha doğrusu kuzucuklarımın benden daha çok güvenmesi lazım bu durumda) olurdu :d sanırım biseksüel falan bulmam lazım anca :D ben sadece hetero muyum bilmiyorum bu konuda kafamda çok soru işaretleri var :d bir zamanlar aslancıkla bir terim duymuştuk heteroflexible diye tam bana cuk oturuyo. kız arkadaşım olcak kadar ileri değilim ama kesinlikle olmaz da diyemem şimdi belli mi olur :d

  • BiGay dedi ki...

    daha çok izler kitle için O Gay; Biz Hanımevladı nın bloguna yazmalıyız :) adamın her yazısı binlerce okuyucu alıyor bence :)

    heaheahaeh bu terime bayıldım... heteroflexible heahae.. sanırım rahat takıl... ne istiyorsan onu seç demek..

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB