güzel kokan çocuk

29 Aralık 2011 Perşembe 24 yorum
bir anda girdi hayatıma.. herkesin hayatıma girişi gibiydi.. tek farkı vardı, çok güzel kokuyordu.. allah'ım o ne koku öyle.. bir insan nasıl böyle güzel kokar.. şimdi burnumda hep o koku.. o kokuyu yayan teni arıyor ellerim.. o kokunun sahibi gözleri arıyor gözlerim.. bir gece sabaha kadar beraber oturduk.. gece geç saatte tanıştık.. duramadık buluştuk.. sadece sohbet ettik.. allah'ım yine o koku.. o ten.. burnumda.. gözlerimde yaş.. neden mi? çünkü şimdi o yok.. sabah aniden çıktı.. bir telefon geldi o da tamam geliyorum dedi ve gitti... ben sadece arkasından bakakaldım.. eğer görüşmek istersen ararsın dedim.. 

telefonu kapattı. "şimdi gitmem gerek" dedi. bende "hep öyle olur, zaten" dedim.. birisinin gitmesi gerekir ve biter o tatlı huzur.. biter tenin tene olan kavuşmuş hazzı, başlar tenin tene olan özlemi.. birisinin gitmesi gerekir hep. birisi gitmese olmaz mı? ne zaman duracak dakikalar, ne zaman bitmeyecek o koku, ne zaman ayrılık gelmeyecek? 

sonra ben yine yatağıma girdim. uyumak mı ne kelime.. sadece onun kokusunu çektim bol bol.. allah'ım bir insanın kokusu böyle kalıcı olur mu? bir insanla diğer insanın bu kadar ortak noktası olabilir mi? ilk defa karşılaşan iki inan konuştukça bir birine yaklaşabilir mi? iki ayrı koltukta oturmalarına rağmen.. arkadaşlarımla sevişmem demişti.. acaba ben onun arkadaşı mıydım? konuşurken yüzüme bile bakmıyordu. tamam benden hoşlanmamıştı. bir hata edip evime gelmişti. şimdi kalkıp gidemiyordu. anlaşılan ben onun tipi değildim.. 

sonra sabahın ilk ışıkları kendini gösterdiğinde uyku ağır basmış, koyun koyuna uzanmıştık.. deli gibi öpmek istesem de kendimi çekmiştim.. öpmedim.. büyü bozulmasın istedim.. yatarken kokusu iyice içime işledi.. üstüne üstlük "sen ne kadar güzel kokuyorsun böyle" demez mi? haspam "güzel kokan sensin. ben değilim" dedim..

sohbet ederken bir an olsun gözlerimin içine bakmadı. ben hep ona baktım. ne kadar yakışıklıydı öyle.. bir kere bana bakmadı, sürekli gözlerini kaçırmak zorunda hissetti kendini.. neden kaçırır insan bu kadar gözlerini.. bir an bana baksa, hazır ona bakan gözlerime yakalanıp kalmaktan mı korktu ki? bilemedim ama bir kez olsun bakmadı...

hala burnumda o koku.. allah'ım bir insan nasıl böyle güzel kokar.. ben belki onu değil, kokusunu sevmiştim.. bilemiyorum. o kokuyu yine hissedebilmek için onu bulmalıyım, bunu biliyorum.. yatarken yakın bir şekilde, bir an bana sarıldı. vücuduna çekti beni. kilitledi kollarıyla, sanki kaçacakmışım gibi.. öylece yatarken bir an öptü beni.. evet o beni öptü.. dudaklarıma iki soğuk kuru dudak deydi bir an hissettim. yumuşacık yanaştı bana.. o an karşılık vermeme fırsatım var mıydı sizce! 

öpüştük uzunca bir müddet, çok tatlıydı. kokusu içime işlemeye devam ediyordu.. bir an koltuk altımı öpmeye başlayınca işte benim aşk kriterim yerine gelmiş oldu.. bir erkek diğerinin koltuk altını öpüyor, kokluyor, yalıyorsa ehh artık aşıktır.. ama bu benim kriterim onun olmayabilir. bence bana aşık maşık da değildi zaten.. sadece o an bunu istemişti belli ki... 

duşa gireceğim. bedenim o kokuyor. allah'ım nasıl bir kokudur bu. mesaj yolladım, dedim ki: "işin kötüsü ne biliyor musun, sen kokmuşum ve şimdi duşa girmek istemiyorum." cevap geldi ben daha duşa girmeden. "sen şimdi duşa gir, ben akşama uğrayacağım.."

neredesin güzel kokan çocuk.. neden bir telefona bıraktın gittin beni.. seni arıyorum şimdi.. sabaha kadar çevremizde ki ortak gaylerden bahsettik, kimlerin gay olduğundan ama kabullenemediğinden.. biz kabullenmiştik ya, artık üstündük onlara karşı.. sonra bir an "sadece aktif olduğunu söyledi.. acaba sen ne kadar kabullendin" dedim içimden.. sadece aktif olabilir mi bir gay? ben ki sadece aktif olan bir kişi ile hayatta sohbet bile etmezdim.. bu çocuk nereden çıkmıştı? bilmiyorum. ama sadece aktif olmak bence büyük bir yalandır.. inanamam.. kasmasın hiç kimse kendini, madem kabul ettin cinsel kimliğini, kabul et ve zevk çığlıklarıyla büyüle ortalığı.. var mı deneyimli birisi bunu açıklasın bana? sadece aktifim, sadece pasifim diyenlere ne kadar saygı göstermeliyim? 

güzel kokan çocuk canımı acıtmazsın değil mi?

24 yorum :

  • Bir Gay dedi ki...

    Bir erkekle aynı yatağa girip de hala "sadece aktifim" diyen bir kişi kesinlikle kendini henüz kabullenememiş biridir.
    Bu kabullenme süreci bazı insanlarda çok sorunlu geçebiliyor.. Gerçekten aşık olduğu kişi karşısına çıkınca bu tabuları -çoğunlukla- yıkılır ama böyle biriyle birlikte olmak ciddi bir sabır gerektirebilir..

    İşin zor Allah yardımcın olsun :)

  • Bi'Gay dedi ki...

    Kaldırım; teşekkür ederim.. sıcak ve gerçek uyarın için.. ama benim asıl üzüldüğüm nokta onun kaybettikleri hakkında.. sanırım birkaç kez denemiş ve kendini çok kötü hissetmiş.. ama bence doğru kişi ile denememiş :)

    belki de o benim heahaeheah :D

    ama bilemiyorum. bir yandan belki de hem gay olup hem de sadece aktif olunabilir ya da pasif.. insanları çok katı kategorilere ayırmak ne kadar doğru!! neyse bakalım ilerleyen günler ne gösterecek... ((bu konuda sana özel bir şey daha söyleyeceğim, tabii seni özelde yakalarsam :))

  • Bi'Gay dedi ki...

    anlatınca dağları deviren adam; koku konusunda çok haklısın. benim koku hafızam çok iyidir. daha ilk aşık olduğum çocuğun kullandığı parfümü bir yerde duymayayım.. işte o an hayatımın felce girdiği an olur.

    en ufak tanıdık koku beni hemen o ortamdan alır, o kişinin yanına ışınlar.. belki herkes için böyledi bilemiyorum ama ben çok etkileniyorum kokulardan...

    bir de sevmediğim bir koku olsun evimde, tüm gün çamaşır yıkarım artık. her şey deterjan kokana kadar temizlik yaparım.. koku benim için çok özel..

  • Bi'Gay dedi ki...

    Bir Gay; neredeyse adaşım, çok teşekkür ederim.. birçok konuda zaten seninle paralel düşünüyorum.. bu konuda yazdıkların bana destek olacak şeyler.. ama yine de bunu yaşayarak öğreneceğim sanırım...

    benim için en önemli nokta onun sadece aktif olduğunu en başında öğrenmiş olmam.. şimdi kendi isteklerime göre gardımı alabilirim.. ama keşke insanlar kendilerini kasmasalar..

    ayrıca herhangi bir ilişki içinde değiliz.. sadece kokusu beni çok etkiledi.. bu bende çok nadiren olan bir şeydir. bir de tavırları hoşuma gitti.. ama eğer hoşuma gitmemeye başlarsa zaten orada biter.. (inşallah bu kadar kararlı olurum, o gün geldiğinde)

  • bi'adam :) dedi ki...

    üzerinde biraz çalışılması gerekiyo bu tatlı kokarcanın :p hohohoho

    Ama bişeyi merak ettim bu parfümle beraber olan ten kokusu dimi? sadece ten kokusu bu kadar olamaz? Golgi cisimciği o kadar gelişmedi henüz :p kıhkıhkıh

    Son olarak da, gözüne bakmıyorsa heycanlanıyordur, konuştuklarından emindir ama senin nası karşılicağını ne tepki vereceğini bilmiyodur.Ellerini çatırdatıp parmaklarıyla olnuyorsa; yanında bulunmaktan heycanlıdır.
    Efendim kişisel gelişim ve beden dili eğitimi almış bi'adam konuştu :p hohoho
    Detayları anlatırsan ya da akşam gözlersen sana onu açıklayabilirim :) Bi de koltukaltı öpme isteği azgınken de olabilir fakat sevmediğin hoşlanmadığın kişiye bunu yapmazsın.

    Bitanemle birbirimizin öpmediğimiz, emmediğimiz yerimiz yerimiz kalmadı.Fakat bana bunu aşık olunca yaptı.Ondan önce koltuk altı sevmem, el tutmayı sevmem, ayak sevmem, bunu sevmem, facial sevmem diye sıralardı.Fakat şimdi ben karışmıyorum, kontrol onda; tamamen sarıyo her hücremi, öpüyo seviyo..

  • Bi'Gay dedi ki...

    evet bir de parfümle birlikte bir ten kokusuydu.. hala burnuma geliyor.. aslında şu da var bende parfüm sıkmıştım, kendi kokumu da çok beğeniyordum.. yani her şartta güzel bir koku vardı ortamda.. biraz kendi kokumla onun kokusunun karşımı bir şey olmuştu sarılınca birbirimize..

    ellerini çaırtadatıp parmaklarıyla da oynadı sürekli.. hatta bir ara bu kadarda parmak kütlenmez bir dur demek zorunda kaldım.. bir de aşırı derecede düz ve kendinden emin durmaya çalışıyordu.. neden çekindiğini bir türlü anlayamadım.. ama bende çekingen durmak zorunda kaldım haliyle.. bir de bana resimlerini gösterdi, arkadaşlarını anlattı, sürekli anlattı. neredeyse hiç suskun kalmadık. ilk buluşma için çok iyiydi bence.. şimdi bu çocuk benden hoşlandı mı hoşlanmadı mı hiç bilemiyorum.. zamanla ortaya çıkacak sanırım..

    bi'adam, asıl sadece aktifim olayına ne diyorsun?

  • karakedi dedi ki...

    "bir erkek diğerinin koltuk altını öpüyor, kokluyor, yalıyorsa ehh artık aşıktır.." :/ yanılma payının olduğunu düşünüyorum. Gerçekten aşık insan partnerininde zevklerini gözetir, gözetmeli bence; ki asıl "g" noktası erkeklerdeymiş, kadınlarda öyle bir şey yok (böyle birşey okuduğumu hatırlıyorum yanılmıyorsam) erkekteki "g" noktasını biliyorsunuz zaten...

  • Bi'Gay dedi ki...

    karakedi; haklısın.. yanılma payımın çok büyük olduğunu biliyorum, o yüzden yazıda da yazdım zaten.. o benim kriterim di ama o beni öpünce bende "eşitlik ilkeme" dayanarak onu öptüm ve hoşuma gitti.. :)

    biseksüeller tabii tüm g noktaları bilirler.. her cinsle ilgilendikleri için hohohoho

  • bi'adam :) dedi ki...

    bi'daha ki buluşmaya beni de çağır sana yorumliim hatta ona sorular sorup sıkıştırıp sana üstünlük kazandırırım :P

    sadece aktifim olayı için işte dediğim gibi; üzerinde çalışılması lazım:)

  • Bi'Gay dedi ki...

    Bi'adam aslında olabilir.. çocuk diyorum ama maşallah benden 20 kat tecrübeli... senin yardımına ihtiyacım olabilir :))

    vallahi aktiflik konusunda kararlı sanırım.. biliyorsun operadaki yürekli de 30 yaşına kadar beklemiş.. şimdi neden bekledim ben aahhh ahh deyip duruyor.. sanırım herkes için bu süre farklı..

  • ganimedeski dedi ki...

    Erkekler nasıl görünürlerse görünsünler, derinlerde hükmedilmeyi arzularlar, bunu yapacak erkeğin tanımı göreceli olsa da aşk ve sevgililik durumları dışında genelde, kendilerine sadece fizik olarak diil; psikolojik olrak da hükmedilmesini arzularlar...

    Bakışlarını karart, yapış bir anda dudaklarına, bedenini hareketsiz kıl altında, sertliğinle kendinden geçsin dirense de izin verme karşı koymasına...

    Tatlı sert bir tecavüzle bitir işini:PPP

    Son yazdığımı evde denemeyin sakın, hahaaa


    Yorumları okumdaım bile, son yazdığını okudum sadece ve içimden bu geldi...

  • Bi'Gay dedi ki...

    Ganimedeski bence sende bir fantezini yazmışsın :) ama kulağıma su kaçırmış oldun... fakat zorla bir şey yapabileceğimi sanmıyorum.. bir de sonu ya tatlı olmaz sa.. neyse dediğin gibi evde denenmemesi gerek bişi... heahea :P

    Bi'adam; böylece bir fantezini daha öğrenmiş olduk :D neden olmasın.. aslında hoş gibi görünüyor :) tecavüz sevdiğin adamdan geliyorsa, pek de tecavüz sayılmaz zaten :))

  • bi'adam :) dedi ki...

    şey... Ben henüz o kısma gelmedin bi sonraki bölüm bitanemin bana tecavüzünü anlatcam.. Sanırım sevdiğinin de tecavüzcü olduğunu hissedebiliyosun :)

    ohooo denizde dalga ben de fantazi daha duymak isticeeniz neler var :p

  • Adsız dedi ki...

    Keşke ben de onun kokusunu bilebilseydim, sıkıca sarılıp doya doya sadece onun kokusunu soluyabilseydim. Her gece yastığıma sarılıp,onu koklayıp, kokusunun nasıl olduğunu hayal etmekten fazlasını yaşabilseydim.. İçim acıdı bu yazıyı okurken, zayıf yanıma dokundu bu muhteşem yazı yüreğine sağlık...

  • BiGay dedi ki...

    adsız; senin de yüreğine sağlık ki okuduğunu yaşayabiliyorsun..

    yüreğim o kadar hassas ki bu dönemler tüm yazılarım bu tür yürekten yüreğe akan sellere dönüşüyor...

    keşke sevdalandığım adamlarda onlara neler yazdığımı bilselerdi... belki birazcık onlarda beni severlerdi ...

    öyle işte..

  • Adsız dedi ki...

    Neler hissettiğini o kadar iyi anlayabiliyorum ki, ne kadar derinden geldiğini bu acının.

    Sen tek başına yaşarken onu, sen o olmuşken, onun sen olmaması olamaması.. Nasıl dayanabiliyorum hala kendim de bilmiyorum.

    Biliyor musun bazen nasıl dua edeceğimi bile şaşırıyorum.

    Onu unutabilmek için yalvarırken, unutmak eyleminin verdiği acıya bile katlanamıyorum.

    O'nun için dua ederken de imkansızı istediğimi bile bile ikimizi hayal etmekten alamıyorum kendimi ve yokluğunun verdiği ızdırap..

    Ben de farksız sayılmam bu ara senden yazıyorum sürekli kendi kendime.Evet kendime yazıyorum doğru. Çok rahatlatsa da çoğu zaman, bazen yazmaya bile katlanamıyorum.

    Seni daha iyi hissettirebilecek birşeyler yazmak isterdim çok ama bilebilsem de keşke paylaşabilsem..

  • Adsız dedi ki...

    Neler hissettiğini o kadar iyi anlayabiliyorum ki, ne kadar derinden geldiğini bu acının.

    Sen tek başına yaşarken onu, sen o olmuşken, onun sen olmaması olamaması.. Nasıl dayanabiliyorum hala kendim de bilmiyorum.

    Biliyor musun bazen nasıl dua edeceğimi bile şaşırıyorum.

    Onu unutabilmek için yalvarırken, unutmak eyleminin verdiği acıya bile katlanamıyorum.

    O'nun için dua ederken de imkansızı istediğimi bile bile ikimizi hayal etmekten alamıyorum kendimi ve yokluğunun verdiği ızdırap..

    Ben de farksız sayılmam bu ara senden yazıyorum sürekli kendi kendime.Evet kendime yazıyorum doğru. Çok rahatlatsa da çoğu zaman, bazen yazmaya bile katlanamıyorum.

    Seni daha iyi hissettirebilecek birşeyler yazmak isterdim çok ama bilebilsem de keşke paylaşabilsem..

  • BiGay dedi ki...

    adsız; biliyor musun ben en çok yorumlarda yazıyorum aslında.. okuduğum her yazıya bir yorum yazıyorum, ama sürekli kendimden yazıyorum, hatta blogumda olmayan bir çok bilgi başka bloglarda var... o yüzden yaz tabii hiç çekinme..

    ne şanslı insanlar var bu dünyada, sevilen, hatta savilmeyi bırak neredeyse tapılan..

    ne kadar tatlı anlatmışsın çektiğin ızdırabı, yaşadğın anın sana verdiği acıyı, yaşamanın nasılda bir an gelip yok olduğunu, herkesin koştururken bir yerlere senin nasılda kabuğuna çekildiğini.. o kabuğunda hiç istediğin bir yer olmadığını...

    ahh bilmem mi, bunların hepsi benim ömür taşlarım..

  • Adsız dedi ki...

    yazdıkların gerçekten çok samimi ve içten..keşke benim için de böyle söyleyen biri olsa..sevgine hayran kaldım..inşallah mutlu olursun..

  • BiGay dedi ki...

    çok teşekkür ederim pek saygın adsız.. bu samimiyeti okuyabilmekte bir iştir, ancak kalbi açık olana işler bu cümleler.. sana işlediğine göre sen de birisi için bu cümleleri kuracaksın emin ol... o da sana kurar mu bilemiyorum.. ama isterse kursun istemezse kurmasın sen bişi kaybetmezsin..

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB