Bulunmaz Hint Kumaşı

1 Aralık 2011 Perşembe 11 yorum
Bu sabah saatin alarmı çalıyor, başımda bir ağrı kalkmak istemiyorum..
Zorla kalkıp alarmı durduruyorum ki erteleyip kendini yormasın..
Ben kötüyüm nedense!!
Sonra aniden kapı zili çalmasın mı?
Hemen yüreğim pır pır, kim geldi ki? Sabah sabah..
Ben hala kim çalıyor diye düşünürken, komşulardan biri nedense kapıyı açtı... Benim kapı zilim çaldı; ama komşu sabırsız ;)
Asansör yukarı çıktı..Bir de ne göreyim eski kız arkadaşım ve annesi... (Rüya görüyor olsaydım keşke, kabus der geçerdim)

(Bu arada aynı şehirde oturmuyoruz, en azından 5 saatlik bir yoldan geliyorlar...)

Tabii tüm vücut dengem değişti, beynime kan sıçradı, o an başımın ağrısı filan geçti gitti, hemen bir uçuk belirdi dudağımda, bunlar olurken bir kez daha kapıyı çaldılar. Ben ise hemen sıvıştım odaya, yatağa attım kendimi, heyecandan öleceğim... Sonra komşuları çaldılar, onlara nerede olabileceğimi sordular, sol komşum nereden bildiğini bilmediğim bir yer tarif etti ama o yeri ben bile bilmiyorum (ağlanacak halime güldüm acı acı)..

Bu çılgın ikili teşekkür edip gittiler.. Allah'ım hemen bu evden kaçmalıyım düşüncesi sardı beni. Nereye kaçsam ki, hemen küçük bir bavul hazırlar gibi bilgisayarımı, hard diskimi, telefon, cüzdan, anahtar, uçuk merhemi (bi anda uçuk çıktı ne yapayım), yanıma bir miktar para, hatta pijama da koyacaktım ama abarttığımı düşünüp pijamadan vazgeçtim, hem işe hem de üniversiteye gidebileceğim bir takım seçtim kendime, giyindim.. Eldiven, atkı, ceket ve botlarımı (saatlerce dışarıda kalma ihtimaline karşı) giydim ve yavaşça kapıyı açtım, apartmanın arka kapısından kimseye gözükmemeye çalışarak hemen kaçtım..

Ama nereye gitsem ki? Bankaya gittim ilk olarak, kaç aydır ertelediğim bir işim vardı, sıra aldım ve başladım beklemeye nasıl olsa saatlerce sıra beklerim.. Ohh sıcacıkta. Hemen yayıldım bir koltuğa. Allah'ım 20 dk sonra sıra bana gelmez mi!! Allah'ımnedenbenimleoynuyorsun? İşim ve acelem olsa bir saate gelmeyen sıra, bugün hemen geldi :( Neyse en azından o parayı yatırıp icra memurlarının büyük burunlarından kurtuldum. Para aylardır evde bankaya yatırılmayı bekliyor. En sonunda icra memurları gelirse direkt onlara veririm diye düşünüyordum. Sanırım onlara zahmet vermeyeceğim :)

Dedim bir de üniversiteye gideyim bari, daha saat çok erken ne yapacağım ben burada. Üniversiteye gittim ooo birçok işim hallolmuş, hatta danışman hocam da orada oooo, baldan yenmez. Hemen onunla da görüştüm. Ne olur Bigay senden çok umutluyum. Bu yıl bu tezini ver. Bütün gece blog yazma, biraz da tez yaz olum, aklını başına topla, gibi uyarılarını dinledikten sonra, ok ok hocam yazarım ben siz rahatsız olmayın diyerek yanından ayrıldım..

Bir de ne göreyim, sağ taraftaki komşum arıyor. Olum ne verirsin numaranı komşuya? Neyse açtım
-Olum gel burada kız arkadaşınla annesi var, gelmişler kapı da kalmışlar. Ben içeri aldım. Gel hadi ben gideceğim işim var..
+Benim kız arkadaşım yok ki, onlar dolandırıcı olabilirler, bence eve almasanız daha iyi olur. (ciddi böyle dedim)
-Yok yok dolandırıcı değiller oğlum, annesi bile gelmiş..
+Ayrıca ben bir misafir beklemiyordum. Sanırım ben onları tanımıyorum.
-Olum kıvırma işte, gel hadi...
+Ama bu gün benim işim uzun sürecek, çok işim var,
- Gel dedim..

Neyse gittim ve bir yerde oturup konuştuk. Kaçamadım anlayacağınız. İstedikleri tek şey, eski kız arkadaşım beni unutamadığı için hayatını yaşayamıyormuş, o yüzden bir daha ilişkiye başlamamızı istiyorlar. Peki beni terkederken neredeydi aklınız. O zaman benim kıymetimi bilmediniz, salya sümük ağlarken yoktunuz. Annesi: oğlum suç bende, ben ayırdım sizi, ondan şimdi geldim, özür dilerim, hadi barışın da size güzel bir düğün yapalım... 

Tabii çok meraklı komşum da geldi sonradan, Bigay bak bu kız seni seviyor, hadi affedin birbirinizi barışın işte.. Evlenin hemen..

Ben: Olmaz komşum, ben sevmiyorum artık, ben başkasına (bir kıza dedim mecburen) aşık oldum hem.. Aslında,,, o da terketti beni ama olsun ben şu an onun aşk acısını çekiyorum, evlenemem..

Kız arkadaşım devreye girdi.. Hayır, yalan söylüyorsun, sen kimseye aşık olmadın, hala beni seviyorsun şu an inat ediyorsun...

Sonra annesi giriyor devreye; olum bak siz bi evlenin daha sonra seversin sende, hem bu kızın ilk göz ağrısısın sen, bu kız senden başkasının elini tutamaz artık..

Komşum devrede: Olum bak benim de kızım var, biz trabzonluyuz bizim orada olsa seni vururlar böyle bir durumda.. Senin de kızın olacak o zaman anlarsın.. Bu kızı bırakma böyle ortada..Hem cinsel ilişkiye de girmişsiniz artık bu kız senin namusun olmuş, (acaba hangi pozisyonları uyguladığımızı da komşuya anlattılar mı merak ettim; ama sormadım artık)

Ben hiç devreye giremesem de: Yaaa beni onlar (anesiyle birlikte) terkettiler, o zaman akılları neredeydi, hem artık ben sevmiyorum, bugünden sonra öldürseniz evlenemem.. Hiç insan böyle zorla evlendirilir mi yaa? Ayrıca ben tecavüz etmedim ki, her iki tarafında isteğiyle oldu her şey, şimdi neden bir tek ben suçlu oluyorum.. Neden sadece erkekler suçlu oluyor..

(bu konuşmaların tamamı ayak üstü caddede geçiyor)

Saate bir baktım ki, işe geç kalmışım. "hay bin kunduz". Son sözümü söyledim ve koşarak uzaklaştım: Eğer bu namus işidir diyorsanız (ve çok istiyorsanız) sırf sizi mutlu etmek ve namusumu temizlemek için evleneyim ama hayatta benim evime giremezsiniz, karı koca da olamayız.. 

Ben koşarken arıyor komşum: Olum böyle olmaz sen akşama eve gel konuşalım.. Hiç öyle evlilik mi olur?

İyi de güzel insan sana ne oluyor acaba? Seni kırmamak için hayatımı mı karartayım!! komşuda komşuluğunu bilmeli canım..

Akşam oldu aradım kız arkadaşımı,
-Neredesiniz?
+Biz hala komşudayız (kadının ismini de bilmiyor, ama bende bilmiyorum)..( iyi bok yiyorsunuz..)
-Tamam gel filanca yere, konuşalım.
+Dışarısı çok soğuk ben şimdi çıkamam sen buraya gel. Hep beraber konuşuruz (sanki devlet meselesi)
-Ben hayatta evin içinde konuşmam. Hep beraber üstüme çullanıyorsunuz sonra..
+Ama dışarısı çok soğuk, bende çıkamam.. (sanki komşunun evinde yatıya geldiler)
-Tamam o zaman son sözüm ben evlenmekte, ilişkiye devam etmekte istemiyorum, zaten konuşacak bir şey yok. Ama bu namus meselesidir, dersen ok gel evlenelim; ama sen benim hayatta karım olamazsın bunu da unutma.
- Hayır ben sahiplenilmek istiyorum, ben sevilmek istiyorum. Öyle evlilik mi olur?
+ Sen bilirsin, ben şu an sana karşı bir şey hissetmiyorum.
(Sözde kız bayılmış, komşum telefonu alıyor)
-Bigay yapma olum, gel bu kız çok fena, gel evlenin işte ne olacak, yolda bırakma, bu kız sadece seni sevmiş, sende seviyorsun biliyorum, hadi gel tutuşun el ele, gidin evinize... (nedense herkes benim sevgimden emin, bir tek ben göremiyorum...)
+O zaman ben bu gece hotelde kalıyorum, hiç beklemeyin..

Sevgili blog buraya tüm gün çektiklerimin neredeyse %10 unu aktardım. Artık siz düşünün. Şu an evime gizli gizli, zar zor, arka kapılardan dolana dolana girdim.. Hala bir korku var içimde, ya kapıya dayanırlarsa. Tam 1 yıl önce bitmiş bir ilişki, son 1,5 yıldır görmediğim eski sevgilim ve sevgili anneleri yine gelirlerse diye hiçbir ışığı ve televizyonu açmadım..

Evlenme fobim çıktı bir anda. Ayrıca güpegündüz, yolun ortasında, 3 kadın bir erkeği evlenmeye ikna etmeye çalıştılar.. Allah'ım bu yaşadıklarıma kaç kişi inanacak acaba?

Dipnot: Beni terkedenlerin sonu pek iyi olmuyor.. Buradan duyurulur :) Ayrıca sevgilimin hala benim arkamdan üzülüyor olması beni çok üzdü... Keşke bunca zaman içerisinde bir psikiyatriste gitselerdi.. İnşallah gidecekler miş.. Bugün neredeyse otuz kere söyledim doktora gitmeden olmaz diye..
DipDipnot: Ailemle bu konuyu konuştum, siz ne dersiniz evleneyim mi dedim, annem sadece güldü, babam ise hemen geliyorum dedi.. Tabii babamı durdurdum.. Ama neden aileme anlattım onu bilmiyorum.. Çenem çok mu düştü ne?
DipDipDipnot: İnsanların benim yüzümden acı çektiğini görmek beni çok yaralıyor.. Canım acıyor, kendimden utanıyorum, biraz da tiksiniyorum.. Keşke her zaman herkesi mutlu edebilsem...

11 yorum :

  • pistisvejanus dedi ki...

    beni çağırsaydın hemen gelir kucağına oturur biz birbirimizi seviyoruz derdim yürüyün gidin lan modu yapardım
    korku filmi gibi hatta 13.cuma jason ve annesi aynı bak filmide buldum

    ŞAKA BİR YANA: bu kız "HASTA" hherkesi mutlu edemessin "siktir et" ayriyetten ne demekmiş canım zorla evlendirmemi olurmu!!!!
    sakın evlenmeyi falan düşünme iki gün sonra kabul eder falan tamam aynı evde yaşamayız ama zamanla aşık olur düşüncesiyle falan hatta yazmıssın bknz:olum bak siz bi evlenin daha sonra seversin sende!!!!!!!!!!, hem bu kızın ilk göz ağrısısın sen, bu kız senden başkasının elini tutamaz artık.. bi'gaycim yanarsın komşuda komşuluğunu bilsin nasıl bir anne yahu anasını satıyım bune ya insan cinsel ilişkisine kadar hiç tanımadığı insana anlatırmı ya yuhh ne demişler zorla güzellik olmaz!!!Sende yok evleniriz ama kocalık falan yapmam deme.Onları bu bile umutlandırır nasılsa sonra sever diye O kadar yol gelip bu kadar uğraşacaklarına bir terapiye başlasalardı çoktan bitmişti yapabileceğin tek iyilik onla tek seferlik sadece! bir psikologa gidip durumu anlatman sonra tek tedaviye devam etmesini sağlamak bunu anca sen yapabilirsin gibi geliyor bana şu an yada saçmaladımmı bilmiyorum gerçekten çok üzüldüm olanlara.

  • O Gay; Ben de... dedi ki...

    karışık bir durum umarım en kısa zamanda en doğrusunu yaparsınız.

    *kızın 1 sene sonra seni bulması ilginç
    *annesinin kızın yanına düşüp yollara revan olması daha bir ilginç artık neler yaşandıysa memleketlerinde
    *küçük insanların bilmem nesi adlı adı aklıma gelmyen mahsun dizisinden etkilenmiş olmaları durumu
    *senin kızla ilişkiye girmen :/
    vs vs

    ailene haber vermen iyi olmuş, acilen terapist desteği aldırmalısın eski kız arkadaşına

    +okulunu da aksatma lütfen.

  • Bi'Gay dedi ki...

    Pistis; aslında zamanında terapiye başladık; ben işim gereği başka bir şehre geçince o terapiyi bitirdi.. Son 1,5 yıldır da görüşmediğimiz için ne durumda olduğunu bilmiyordum ama terapi konusunu bende sürekli dile getirdim...

    O Gay; gerçekten hocam neredeyse yalvaran gözlerle baktı, çünkü ondan danışmanlık alan öğrenci sayısı o kadar çokmuş ki devlet hocanın maaşından kesmeye başlamış.. Bu yıl zaten bir tek ben sürekli gidiyormuşum o yüzden benim bitirmem için o da çok çabalıyor... İnşallah bırakmayacağım bakalım...

    Teşekkürler tüm uyarılarınız için...

  • ganimedeski dedi ki...

    Hehee, bak kısmetin açıldı bir anda gördünmü, ne çok talibin var senin böyle:)

    Eee düğün ne zaman Bi'Gay??
    Şöyle ikinize de güzel birer gelinlik seçelim geliyimde:P

    Haydi geçmiş olsun:)))

  • Bikomoko dedi ki...

    of ya ne pis bir durum... seni nasil bulmuslar ilginc tabiii. bari komsun okulunu filan soylemese... komsunun oglu varsa ona alsa , seni de buyuk dertten kurtarir hemde iyi bir komsuluk yapmis olur... ne kadarlik bir iliskiydi bu ?. ben ne yapardim diye dusunuyorum pek bisey bulamadim:( sehri yada ulkeyi terk ederdim

  • Bi'Gay dedi ki...

    Ganimedeski; Gülme komşuna gelir başına ;)

    Bikoooo; Bu komşunun oğlu kısmına aynen katılıyorum... Benim hiç aklıma gelmemişti.. uzun süreli bir ilişkiydi, o yüzden ailelerde tanışmıştı. evlilik gibi hayaller barındırıyordu, ama sonra ayrı düştük iş gereği, sonra aile kavgaları, bizim kavgalarımız derken, benim ailem onlardan neredeyse nefret eder hale geldiler.. yani çok şey yaşadık ama geçen yıl eylül ayından beri hiç görüşmemiştik.

  • ganimedeski dedi ki...

    Lan gülmüyorum, tatlı tatlı dalga geçiyorum: ehehe

    Durumun sıkıcılığını birçok kişi dile getirmiş zaten bana da geyik kısmı düşüyor tabiiki de:)

  • Bi'Gay dedi ki...

    Ganimedeski; dalga geçtiğinin farkındayım ama durumum dalga kaldıracak mı emin değilim ;)
    Ayrıca aileler kısmına çok katılıyorum, bu kızın ailesi o kadar çok işin içindeydi ki ama her zaman her yerde ben hep annesiyle birlikte ilişki yaşadığımı düşünüyorum zaten.. saçmalık işte..

  • Burak dedi ki...

    olaylar olaylarr... dün basladım blogunu okumaya ve sıkıcı bir tane yazı bile yok. tebrik ediyorum seni ve bol bol yazmışsın nasıl sevindim bilemezsin :Dd

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB