Aileler ve Hayvanlar

31 Ekim 2011 Pazartesi 35 yorum
Bisexie'nin şu yazısını okuduktan sonra yorum yazıyordum ki bu konuda bir yazı yazmak istedim. Bence yorum gittikçe çok komik olmaya başlamıştı.

Bir de bugün pazartesi benim haftasonu tatilimin ilk günü, yarın ve bugün tüm gün evdeyim ve tam anlamıyla bir tatildeyim. Bayram tatiline hazırlık olsun diye bu günlerde hiçbir şey yapmama kararı almıştım. Biraz mazoşist olduğum için en boş tatil günlerimde bile sabah 7 de uyanır, sabah sporumu yapar, haber bültenlerini izler, sonra leziz kahvaltımı yerim. Saat tam dokuzda işe gitmeye hazırken işe gitmez, oturmaya devam ederim.... Ben yazmaya başlayınca ne yazacağımı unutup, aklıma gelen her şeyi yazan bir blogger olarak tarihe geçeceğim emin olun... Tek sıkıntım yazmaya başlamak, başladım mı kimse durduramıyor, bir de yazı kısa olunca değersiz "miş" gibi bir etkiye kapılıyorum ki bu bence çok saçma... Kaç kişi uzun yazı seviyor ki?

Neyse konumuza dönersek; Bisexie bu yazısında eğer ailesi sorarsa biseksüel olduğunu açıklayacağını söylemiş. Kafam çok iyi, herkes benim gibi olmaya özenirken, birçoğu benimle sevişmek isterken ben bunu neden ailemden saklayayım ki, öğrensinler ve benimle övünsünler gibi bir yazı çıkmış.. :)

O Gay; Ben de... ise bu işlerin iyi kafayla yapılmaması gerektiğini söylemiş. Bende ona katılıyorum, çünkü ailen öğrendiğinde hayatın pek eskisi gibi olmayacaktır. Ne yazık ki ortalama bir Türk ailesinde her şey sandığımız gibi olmuyor. Bir kere aile seni diğer erkeklerden ve erkek düşkünü sapıklardan korumaya kalkıyor. Sürekli bir takip ve sorgulama.. Huzursuzluk. Hadi diyelim sana biraz güveniyorlar öyle her önüne gelene köle olmayacağını biliyorlar; ama yine de seni kaybedecekleri hissi içlerine oturuyor (çünkü konu komşu, teyze, amca, o, bu, şu ne der?, ne yaparız, gelinim olmayacak mı yani benim? bıla bıla bıla)..

Bir de en saçması evlenirsen geçer oğlum var. O yüzden hemen bir kız arkadaş bulman lazım. (sanki ben geçsin istiyorum :) Tabii Bisexie nin durumu basit o biseksüel ama gayler ne yapsın!! Ne yazık ki her aile biseksüel ile homoseksüel arasında ki farkı bilmiyor.. Her penis severe aynı yaftayı yapıştırıyor :)

Belki de bu konu üzerine bir seminer vermeliyim (yazar bu konuda kendini çok deneyimli görmeye başlamıştır. attığı  havalara kanmayın lol) Tabii bir seminer yetmez her yerde bu iki durumu aydınlatan seminerler dizisini tüm Türkiye'de vermem gerekecek :) biliyorum ülkenin en büyük sıkıntısı bu!!

Bir de çok ünlü bir psikologdan randevu aldık oğlum, yarın gidiyoruz ona göre işlerini ayarla muhabbeti var. Ne de olsa tıp çok ilerledi, artık ameliyatları kapalı yapıyorlar, prostat ameliyatını bile robotla yapıyorlar, adamlar bir gün sonra işemeye devam ediyorlar, öyle eski hastalıklar kalmadı oğlum; seni mi iyileştiremeyecekler :) hohohoho...

Tabii bir de anne ben bu akşam arkadaşımda kalacağım muhabbeti artık onlar için kabustur. Çünkü o arkadaşın kim olursa olsun, sen bir erkeğin koynuna gireceksindir... Bundan adları gibi eminler, hiç uğraşmayın..

Tabii durum böyle olunca ben asıl aileye üzülüyorum sen mutlu olmak için, onları daha fazla kandırmamak için itiraf ettiğin durumundan dolayı onlar sürekli üzülecek pozisyona giriyorlar. Senin her adımını takip etme hissi duyuyorlar, bu durumda da onlara sürekli hüzün tadında bir hayat kalıyor.. Tabii bu hüznü çekeceğime öldürürüm oğlumu kurtulurum diyenlerde yok değil. Ama bu işin şakası bile olmaz. O yüzden ciddi ciddi diyorum ki aileme söyleyeceğim diyenler bence bin düşünün bir kez söyleyin.. Tabii son karar sizin..

Son Kararlarınız Mutluluk Getirsin :)

Dipnot: Yukarıda yazılan görüşlerin hepsi aileden aileye, toplumdan topluma değişir. İnsan davranışları genelleme kaldırmaz. O yüzden siz kendi ailenizi gözden geçiriniz.

DipDipnot: Aslında son günlerde pek iyi değilim, buraya pek çok şey yazmak istiyorum ama ne kadar gerekli bunu bilemiyorum.. O yüzden Aristo'nun şu sözünü tutacağım: Akıllı insan düşündüğü her şeyi söylemez; fakat her söylediğini düşünür... Sizce ben ne kadar akıllıyım?

DipDipDipnot: Pek akıllı değilim :)

DipDipDipDipnot: Bu yazıda sözel bir bütünlük ve görsel bir bütünlük ayrı ayrı bulunmaktadır. Resimlerle konunun ne alakası var demeyin. Değişik bir teknik uygulayarak kendimi aşmak istedim :) beğenenler lütfen yorumlarında bunu belirtsin.. Beğenmeyenler ise sussun puhahaha..




35 yorum :

  • ganimedeski dedi ki...

    Bisexie'nin yazılarına yorum göndermedim:(

    buradan yazıyorum o yüzden

    Ben de gelecem Mocha içmeyee:)

    Her hafta sonu Ankara'dayım zaten

    Bi'gay biliyosun teselliye ihtiyacım var benim:)

  • Bi'Gay dedi ki...

    Ganimedeski; bu durum iyi ye gidiyor. O zaman haberleşiriz siz bisexie ile birlikte gelirsiniz, süper yaaa burada gay clup kuracak kadar çok insan olacağız :)

    Mocha sever gayler clup gibi bir şey olacak. Bu arada ilk mochalar benden sonrası ne olur bilmem :)

    Eee yazı hakkında ne düşünüyorsun bakalım, iki ayrı konu, bir yazı da nasıl olmuş, çok mu karışık acaba :)

  • Bi'Gay dedi ki...

    O Gay, anladığınız gibi bu gün biraz çok boş vaktim vardı, biraz uğraşayım dedim. Aynı konuya dair resimler bulup bir kompozisyon oluşturmak istedim, iki farklı konuyu bir yazı da vereyim dedim.. Biraz karışık diyebilirsiniz tabii; ama resimler içimizi açacağı için şikayet eden çıkmayacaktır, tahminen :)

    Senin yorumundan şunu anlıyorum; bağlantıyı kurayım derken yazıyı bir çırpıda okudum :)

  • Bi'Gay dedi ki...

    Bisexie; yorum konusunda ara ara bloggerda sıkıntılar çıkıyor, sen bir şey yaptığından değil ama olur böyle şeyler. sonra geçer gider hatırlamazsın bile :):)

    ben pek msn'e girmiyorum ama sırf seninle konuşacağım diye her akşam bir kere girip çıkıyorum, ama dediğim gibi seni yakalamak kolay değil :)

    Mocha konusuna buradan girmiyorum artık sayımız gittikçe artıyor, o gay ve serhatta gelsin tam olur..

  • ganimedeski dedi ki...

    Selllam,

    Evet bloggerda sorun var doğrulama harflerini yazıyorum ama yollayamıyorum, neysem.

    Yorumlarım aklımda, mokaları devirirken yaparım hepsini:P

    İlk buluşma için tarih belirlemeyi öneriyorum.

    Aslında İstanbul ve Ankara arası denince Eskişehir gibi birşey çıkıyor ammaa ben ikinci ev sahibiniz olmak istiyorum:) Çok uyanığım di mi:))

    Ankara güzel yaaa ordan başlayıp devam ederiz işte, Esk, İstanbul, sofya, budapeşte, roma, marsilya, amsterdam ne biliyim hayal kurasım geldi:)) Tüm bunları otostopla yaptığımızı düşünsenize....

  • ganimedeski dedi ki...

    Aileye açılmak, aile denince akla pek birşey gelmiyor bende...

    Yani kişinin yapısı ve ilişkileriyle alakalı bence.

    Ammaaa bireyliğime çok düşkün olduğum için ailemin hislerini pek önemsemem, yani kendi seçimleri sonuçta..

    Beni tanıyabilmişlerse, beni ben yapan temel özellikleri biliyorlarsa ve sadece bana özel olan cinsel kimliğimin bunları bir anda yok etmeyeceğini anlama potansiyelleri varsa zamanla iyi hissederler, alışırlar, belirsizlik daha çok gerer, yorar insanı, daha çok yıpratır..

    Off aslında kelimeler, cümleler yetmiyor iştee..

    Ailemi, onlarla olan ilişkimi, kendimi nasıl anlatayım burda..

    Amma dediğim gibi bencilim bu konuda, bu benim hayatım, benim kalmalı.....

    Ailemin bir hastalıktan ya da bir kayıptan dolayı ya da ne bileyim bu konu dışında herhangi birşeyden dolayı üzülüyor olması onlara koşulsuz destek vermem için yeterlidir.

    Gelgelelim kardeşlerr, herşeyin bir sınırı var..

    Ömürler limitli, kısıtlı ben nasıl yıllarca zihinsel cinsiyetçilikten ve cinsiyetlilikten kaynaklanan sorunlar yaşadım ve bunları onlara yansıtmadan çözdüysem onlar da çözerler. Gerekirse bu konuda donanımlı birinden (benden) yardım alabilecek olmalarıda artıdır ayrıca, benim etrafımda kimsecikler yoktu yaaa, garibandım ben:P

    Atla deve değil aslında, hep ne olacağına dair çok bilmişliğimizle alakalı gibi geliyor..Korkular, şüphee (favorimdir:))

    İşte böyle birşeyler...

    Bilmem anlatabildim mi:)

  • ganimedeski dedi ki...

    Bu arada ben hala bisexienin yazılarına yorum katamıyom:(

    şu hallaowen'la ilgili olana pek bir yazmak istedim.

    Aracılığın ve hoşgörünle Bi'gay

    buradan yazacammmmm, dayanamıyomm:)

    "Ay ben turuncu oğlana bittim, ne güzel öpüşüyordur kesinn:)

    Bir hallowenda da Amerika da olamadıh:Pehhh""


    Ohhh beaa, rahatladım haa.

    Sagol kardeşş:)

  • Bi'Gay dedi ki...

    Ben senin için bu yorumu onun sayfasına da yazdım :) aracı olmak hoşuma gitti..

    Ayrıca aile konusunda biraz radikal düşündüğünü kabul edebilirsin, izin veriyorum. Eğer ben bir insansam ve bu durumu kabul edebiliyorsam, onlarda birer insan olduğuna göre bunu kabul edebilirler temelinde bir fikir savunuyorsun. Aslında güzel bir düşünce ve yine kendi içinde tutarlı.. Tek sıkıntı ise bireysel farklılıklar var ve insanlar dediğin kadar düz bir çizgide yaşayan, düşünen varlıklar değiller. İnanılmaz derecede karmaşık bir yapıda düşünüyoruz..

    Ama bir yandan da sana hak vermemek elde değil. Eğer benim mutluluğumu istiyorlarsa, biraz da beni tanıyorlarsa, beni istemediğim şeylere zorlamak yerine istediğim gibi yaşamama destek olurlar diyorsun.. Aslında çok haklısın ama işte kendi ailemden ve çevremdeki bazı arkadaşlarımın ailesinden de biliyorum ki bu da böyle olmuyor. Onlar hem senin mutlu olmanı istiyorlar hem de istedikleri gibi yaşamanı; çünkü ancak onların dediği gibi olursa mutlu olabileceğine kuşkusuz inanıyorlar.. (her ailede geçerli olmayabilir, genelleme yapmak ne kadar doğru bilemiyorum)

    Benim ailem, bana çok fazla ters çıkamıyor, çünkü o an onları dinlemeyi bırakıp kafamın dikine gideceğimi çok iyi biliyorlar, o yüzden ne çok karışıyorlar, ne de bir şey diyebiliyorlar. Belki de çok rahat bir ailem var ama sıkıntı şurada ki bana bir şey deseler de demeseler de onların içi sürekli ağlıyor. Sürekli hüzünlü bir yaşama giriyorlar. Kendilerini kahrediyorlar, bana bir şey diyemiyorlar ama keşke bizim dediğimiz yoldan gitsen isteğini hiç söndüremiyorlar.. O yüzden bu durumu onlara elimden geldiğimce söylemeyeceğim. Çünkü biliyorum ki bana pek bir şey demeyecekler ama onlar sürekli sessiz sessiz ağlayacaklar. Buna hakkım yok.

  • ganimedeski dedi ki...

    Bu seninle ilgili bir durum değil ve senin onlara yaptığın bir şey de değil.. Onları üzmemek adına seçim yapma ya da kendini değiştirm şansın olsaydı yapardın zaten, değil mi??

    Ne biliyorsun zaten ağlamadıklarını, kahrolmadıklarını, öyleyse onları mutlu etmek için evlenebilirsin de?? Sonra sen ne olacaksın??? Sevdiğin adam ne olacak??

    Belirsizlik insanı kanser eder bir yerden sonra. Bunu bilmek te insanın vicdanını sızlatır; bu bakış açısına göre gizlemek onlara iyilik değil kendi kaçışındır sadece, kısacası yaşamdan kaçış... Olasılıklardan kaçış.. Yüzleşmekten kaçış...

    Ailemizin bu dünyadan göçmesini, bizi bırakmalarını hiç istemeyiz ama birgün bu olduğunda mı kendin olacaksın, özgür olacaksın??

    Hayat o kadar uzun diil maalesef, sen daha erken göçecek de olabilirsin bilinmez...

    Aileler çocukları için her zaman kaygılanır ve üzülür, onaylamasa da sessiz kalmaları bundandır. Ya da senin için doğru olanı bildiklerine inanıyorlarsa seni zorlayabilirler de...

    Sonuç, aileni mutlu etmek ya da üzmemek gibi bir yaşam amacın yok.

    Yaşama amacımız kendimizi mutlu etmek, unutma herkes bir birey, yalnız geldik, yalnız gideceğiz.

    Ancak bir anne bunun istisnası olabilir, belki...

    Ha olası sorunlarda ne kadar diplomatik ve kararlı olabileceğinin, sosyal ilişkilerdeki başarının sorumlusu sensin..

    Ailene destek olabilirsin işte o zaman, bunu senden iyi kimden öğrenebilriler, senin gerçekte ne kadar mutlu olduğunu bir psikologtan falan mı dinlemeleri gerekiyor....??

    Sana bir öneride bulunmuyorum, karar zaten sana ait. Açılmak, gizlenmek, ilahi bir şaka gibi açılmaya mecbur kalmak aklıma gelen seçenekler bunlar..

    Bence en iyisi yaşamın ya da kaderin, tanrının senin için hazırladığı oyunda sorumluluk almayı bilmendir sen ne düşünürsen düşün bazen başına geliverir korktukların, o zaman hazırlıksız yakalanma derim:)

    Seni anlamadığımdan değil, ben dediğin gibi farklıyım, bu yüzden. Fikirlerde payaşılmazsa ne anlamı kalır arkadaşlığın.

    Şimdi iyi bir mokanın yanında güzel bir dilim keki de hakettim mi:)

    Görümek üzere

  • ganimedeski dedi ki...

    Bisexie'nin yorumunu okudum.

    Çıkan doğrulama kodunu yazabilmek için üzerine tıklıyorum kutuya doğru bir şekilde yazıyorum ama

    yorumu gönder ya da post comment gibi bir seçenek çıkmıyorr:((((

    Amannn neyseee.

    Artık mailine gönderirim yorumlarımı:)

  • Bi'Gay dedi ki...

    Ganimedeski, fikirlerinde haklısın, sana pek itiraz edemiyorum çünkü kararlı bir şekilde savunuyorsun fikirlerini..

    Merak ettim sen ailene açıldın mı? Ne oldu? Yani ben şimdilik belirsizlikler içinde koşuşturmaya devam etmeyi seçiyorum, tabii gün neler getirir bilemeyiz..

    Bu arada ödün vermek ve fedakarlık arasındaki ince çizgiyi iyi bilmek gerektiğini söylemiştin.. Aslında haklısın. Eğer fedakarlığı aşarsa bir durum o zaman seni mutlu etmemeye başlar. Ben de bu duruma düşmek istemem.

    Ne de olsa yaşam amacımız belli. Mutlu olmak için yaşamak...

    Bir dilim kek ne ki? Kendi blogundan çok burada yazmış oldun ;) ayrıca bu konuları yüz yüze de konuşmak için bir dilim kek ve mocha seni bekliyor :)

  • ganimedeski dedi ki...

    yaşasınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn


    bir dilim keke bülbül gibi öterim ağbiiii:)

    lezeetli olcak tabii


    havuçlu olacak, kakao da olsun ay bilemedim muz da mı olsa:PP

    yeterki olsunnn:)

  • ganimedeski dedi ki...

    Yaw her sorunu da burdan yanıtlarsak konuşçak birşey kalmıycak, anlatırım herşeyi...


    moka-kek-bir de sevgilim olsaaaa ahhh ah:))

    onu senden beklemediğimi anlamışsındır:P

    yoksa beklesem mi, bilemedim...

    napsam ki:)

  • Bi'Gay dedi ki...

    Oluuum kek dediğin hem havuçlu hem kakaolu, hem de muzlu olur mu? Ne doyumsuz adamsın yaaa, keki buldun bir de sevgili istiyor...

    Keki havuçlu ve tarçınlı yapabiliriz, kakaoyu unut, yanında gerçek bir muz alırız, mocha ile iyi gider tahminim :D

    Bu arada çöpçatanlığı sevmem ama eğer istersen bir gay arkadaşım var (hem de ankarada), çok iyi bir insandır, (seni biraz daha tanımalıyım ama) o çok temiz yürekli, insan güzelidir.. Bu konuyu özelden konuşalım istersen ;)

  • ganimedeski dedi ki...

    Vayyy insan güzeli dedin beni anılara boğdun, şu neşeli dönemimde hüngür hüngür ağlayasım geldi...

    Neyse, hemen konuyu değiştiriyorum:)

    E, seni bilen bir kız, bir de sevgilin dğeil miydi bu çocuk üçüncü kişi mi oldu şimdi??

    Bu arada çöptaçatanlığı ben de sevmem ama olursa da hayır demem be kardeşim:)

    O derece işte:)

  • Bi'Gay dedi ki...

    Vallahi benim açık olduğum kişilerin seceresini tutacağın hiç aklıma gelmezdi.. Bu ne dikkat maşallah... Hoşuma gitti ayrıca :)

    Benim sevgilimden önce görüşüp tanıştığım iki gay arkadaşım daha var. Ama çok ayrı şehirlerde yaşıyoruz şimdi, ikisiyle de uzun süredir görüşmüyorum sayılır. O yüzden onları listeme almamıştım ama sonuçta onlarda var :)

    Seninle bir görüşelim, ben hemen karar veririm, ne kadar birbirinize uygunsunuz.. Çünkü daha senin kaç yaşında olduğunu, ne iş yaptığın gibi temel bilgileri bile bilmiyorum.. istersen mail at bana... herkes mutlu olsun diye..

  • ganimedeski dedi ki...

    Ayhh, ben beklemekten sıkıldım, gittigidiyora ilan verecem artık kaça giderse:PPP

    Daha 30'larımın başındayım, gencim, seksiyim yakkışıklıyım mazallah, ama sen bunları kimseye söylemeee, beni fakir ama gururlu essah oolan bilsinler:))

    Bu işler kısmet diye de bir glişeylen bitiyorum.

  • Bi'Gay dedi ki...

    Tamam kimseye söylemem, sen korkma..

    zaten essah oolanlarda genelde yakışıklı olmuyorlar mı? yoksa sen bir de çok zengin misin? fakir bilsinler diyorsun ya :D:D

    gittigidiyor da iyi fikir aslında.. Ama senin zaten malum sitelerde hesapların var, gittigidiyorda ne işin var? Otur oturduğun yerde aşkını ara derim ben...

    Ne zaman nerede karşına çıkacaüğı belli olmaz..

  • ganimedeski dedi ki...

    Aşkı aramanın anlamı yok be kardeşş, karşına çıkıyor işte daha doğrusu o seni buluyor aşk insana bağımlı aslında parazit gibi, ondan kaçmak bu yüzden:PPP

    Ayh saçmaladım yine:)

    Ben ne anlarım aşktan:)

    Gittigidiyora da eğlencesine ilan verecem zaten

    Malum site dediğinse bir tanecik, o bir tane o:)

    Benim gönlüm ve neşem zengin ayrıcana:)))

  • Bi'Gay dedi ki...

    Hangi siteden bahsediyorsun merak ettim.. :)

    Ayrıca bence aşktan anlıyorsun ama işine gelmiyor.. biraz azgın gördüm seni..

    sex sex sex der gibisin :)

  • Bi'Gay dedi ki...

    benim anlamadığım zen bu yorumu zamanında atlamışsın tamam da, şimdi nasıl buldun ;)

    vallahi şaşırtıyorsun beni, ayrıca gerçekten atlanacak bir yorum değil miş :)

  • BiGay dedi ki...

    Enstitü Müdürüm bir aralar Mocha severler topluluğu kurmuştuk, yanıma gelenlere ısmarlama sözleri vermiştim ama kimse gelmedi.. Hatta hiç kimse gelmedi, mochaları ısmarladığımla kaldım.. şimdi burada neresi güzel mocha yapıyor bilemiyorum, araştırmalıyım..

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB