Bir Gay Neler Yaşar

29 Eylül 2011 Perşembe 19 yorum
"Eşcinsel Sever" isimli yazıda ki sitemimi duyan Hızır (O Gay, Ben de) hemen bana yazının metnini göndermiş. Sağolsun. Artık bende maddelere yorumlar yapabilirim :) O Gay Ben de ye ithafen;

Eşcinsel (gay) bir arkadaş Ayşe'ye şu maddeleri eşcinselleri daha iyi tanıyabilmemiz için göndermiş: (Kırmızılar benim eklemelerim, bazı maddeleri de sildim :)

1- Öncelikle şu konuda uzlaşalım. Eşcinsellik bir seçim ya da tercih
değil. Tıpkı göz renginiz gibi, doğuştan gelir. Kesinlikle katılıyorum. Katılmama şansımız var mı?


2- 5-6 yaşınızda bunu fark edersiniz ama kimseyle paylaşamaz, hatta
kendinize bile itiraf edemezsiniz. Sanki ben bu kadar küçük keşfetmedim. yani bu yaşlarda cinsel kimlikle ilgili bir bilgim yoktu. Koşup oynuyordum.. Ben 11-12 yaşlarında keşfettim. Keşfettiğimde erkekle erkeğin ilişkiye girmesi bana çok doğal gelmişti. Yani isteklerimde hiçbir anormallik yoktu bence. İlk olarak bana cinselliği keşfettiren arkadaşımla olmak istedim. başka biri de yoktu zaten. Yani o zamanlar bence insanlar hem erkek hem de kadınla ilişkiye girebiliyordu. (O zamanlar çok mu çocukmuşum ben :)


3- Daha o yaşlarda, büyük bir suç işlemişçesine utanç ve korku duyarsınız. Hiç duymadım.


4- Feminen hareketleriniz varsa, okul hayatı sizin için tam bir işkence
olacaktır. Yaşınız ilerledikçe, bu eziyetin sizin yüzünüze karşı yapılan
dozu azalacak ancak arkanızdan yine dedikodunuzu yapmaya devam
edecekler. Siz de üzülmeye... Benim en büyük feminen hareketim Top oynama fobimdi. Hiç oynayamıyordum. Ben topu kime atmak istesem tam zıttına atabilme yeteneğine sahiptim. Takım arkadaşlarım benim oynamamı hiç istemezlerdi. Bende bu işkenceden kurtulurdum. Ama bu iş zamanla erkeklerle oyun oynama döneminin bitmesine sebep oldu. Artık hiçbir oyunlara katılamıyordum.



5- Ama an gelip alışacaksınız, kimseyi takmamaya başlayacaksınız. Bu an ne zaman geldi bilmiyorum. Ama geldi. Çokta olmadı..

6- Aileniz de bu arada sizi sürekli deneyecek, sorgulayacak ve
dikizleyecek! Ortalıkta bırakılan rujlara, topuklu ayakkabılara ilgi
gösterip göstermeyeceğiniz, gizli bir göz tarafından sürekli izlenecek.
Sürekli utanç dolu sorulara cevap vermek zorunda kalacaksınız. Bunu da yaşadım. En çok ağladığım dönemdi.


7- Topluluk içinde televizyon seyrederken, ekrana bir eşcinsel
çıktığında, etraftan gelen tepkiler, sanki size söyleniyormuşçasına
yüzünüzü kızartacak. Bir an önce o ortamdan kaçmak isteyeceksiniz. Feminen tavırlı eşcinsellerle kendimi hiç bir tutmadım. Ama onlara karşı her zaman anlayışlı olunması gerektiğini savundum.  


8- Okul ve mahalle arkadaşlarınız size lakaplar takacak. “Kız, kırık,
top, yuvarlak, tekerlek” gibi. Onlar sizi dışlayacak, siz de defalarca
ağlayacaksınız. Biraz zekice davranıp bu tür ortamlara hiç girmemeyi yeğledim. O yüzden pek lakabım olmadı. Belki arkamdan söylediler. O yüzden bu durum için hiç ağlamadım.


9- Herkes sizi, “içine kapanık, sessiz, uslu” olarak nitelendirecek,
oysa sizin bir şeyleri gizleme çabasında olduğunuzu kimse fark etmeyecek. %100 katılıyorum. Şimdi içimden gülüyorum. Çünkü herkese o kadar da iyi birisi değilim demek zorunda kaldığım zamanlar oldu.


10- Ergenlikle birlikte, sorunlarınız daha da büyüyecek. Her genç gibi.
Artık önünüzde keşfedilecek bambaşka dünyalar olacak. Yalnız
olmadığınızı, sizin gibilerin de varlığını ve kendilerini gizlediklerini
fark edeceksiniz. “Demek ki, yalnız değilmişim!” diyerek, bir süreliğine
rahatlayacaksınız. Bunu internetle çok sıkı arkadaş olduktan sonra diyebildim. Yani ortalama 20 yaşından sonra.


11- Amaaaa zaman gelecek, gizlenebilmek çok daha zor olacak. Zorluktan
da öte, artık ağır gelmeye başlayacak. Önce, kendinizi kendinize karşı
aklamakla uğraşacak sonra kendinizi kabullenme sürecine gireceksiniz.
Kabullenebilirseniz şanslısınız, artık gizli bile olsa bir kimliğiniz
var demektir. Artık kabullendim. Son 2-3 yıldır.


12- Ne kadar baskılamaya çalışsanız da, cinsel dürtüleriniz ortaya
çıkmaya başlayacak. Rüyanızda öpüştüğünüz bir kadın değil, bir erkek
olacak mesela. Bu ilk günden beri böyle. Rüyalarımı erkekler de, kadınlar da süslediler. Bu konuda şanslıyım cinsiyet benim için önemli değildi hiçbir zaman..


14- Ne var ki gerçek hayatta size, komedi dizilerindeki gay karakterlere
davranıldığı gibi davranılmayacak! Taciz edilecek, dışlanacak, tehdit
edilecek, hatta dayak bile yiyeceksiniz. Bunları yaşamadım, yaşamam inşallah. Çünkü kavga edecek ruhta ya da kişilikte değilim sadece zekam var, zekiyim. Aklımla bunları yenmek isterim.


15- Ergenlik bitimiyle birlikte ilk cinsel deneyiminizi yaşayacaksınız.
Belki daha erken belki daha geç. Âşık olduğunuzu sanacaksınız. Hayatınız
“O” olacak birden. Fakat o günün birinde, sizi hiç hesaba bile katmadan
çekip gidecek. Mahvolacaksınız. Çok geçmeden hayatınıza başka biri
girecek, tekrar tekrar kalbiniz kırılacak. O kadar ki, artık
kırılabilecek kadar büyük parça dahi kalmayacak. Taş kalpli olup siz de
başkalarını kırmaya başlayacaksınız. Bence böyle olmamalı. Taş kalpli olmaya gerek yok. Unutmayalım ki biz elmayı seviyoruz diye elmada bizi sevmek zorunda değildir. Her şey insanlar içindir.


16- Eşcinsel mekânları keşfedecek, yeni arkadaşlar edineceksiniz. O
kadar çok arkadaşınız olacak ki, kendinizi ünlü zannedeceksiniz. Bir
nevi geçmiş yılların hıncını alacaksınız bu dönemde. Herkes peşinizden
koşacak. Sonra çoğunun boş olduğunu fark edip, daha çok acı çekeceksiniz. Sanırım bu madde büyük şehir merkezinde yaşayanlar için geçerli. Ya da ben daha bu aşamaya gelemedim.


17- Hayatın hiçbir şeyi karşılıksız vermediğini, tattığınız mutluluk
kadar acı çektiğinizi bilecek, mutlu olduğunuz anlarda bile korkup
üzüleceksiniz. Sanırım tüm cinsel kimlikler için geçerli.


18- Artık arkadaşlarınıza gay olduğunuzu söylemekte bir mahzur
görmeyeceksiniz. Şaşıranlar olsa dahi, genelde olumlu tepkiler
alacaksanız. Destekleyecekler sizi. Bu kadar kolay mı bilmiyorum. Ben daha çok sadece eşcinsel arkadaşlara söyleme taraftarıyım :)


19- Artık insanlara kendinizi kabul ettirmeye çalışmayacaksınız, sizi
kabul eden insanları hayatınıza alacaksınız. Bu yetişkin her insan için geçerli. Olması gereken de bu sanırım.


20- Hayata farklı bir pencereden bakacaksınız. Cinsiyetsiz, kimliksiz
tamamen özgürce. Ben cinselliği ilk keşfettiğim günden bu yana böyle bakıyorum. Cinsiyetin ne önemi var dedim durdum yıllarca. Hala öyle diyorum biraz farklı düşünsem de..


21- Derken, önünüze evlilik ve askerlik gibi iki önemli kâbus çıkacak. Askerlik benim için kabus değil. Ama vicdani retçiyim. (Tabii günü geldiğinde gideceğim.) Ama gitmek istemiyorum açıkçası. Hiç bana göre bir ortam değil. Tamam rol yapabilirim, kimse de benim eşcinsel olduğumu düşünmez. Rahat rahat askerliğimi yapabilirim. Benim itirazım askerlik sistemine ilişkin..  Bu konuda bir yazı yamalıyım..

23- Diyelim askerliğinizi yaptınız, bu defa da ailenizin “Hadi artık
evlen!” baskıları artacak. Önünüzde üç seçenek olacak: A-) Evlenmeyi
reddedip, ailenize gay olduğunuzu açıklayacaksınız. B-) Evlenmeyip
durumu idare edeceksiniz. Yani gay olduğunuzu gizleyeceksiniz. Ama bu
sefer de, “Neden evlenmiyorsun?” baskılarıyla baş etmeyi göze
alacaksınız. C-) Hem kendinizi hem karşınızdakini mahvedecek,
evleneceksiniz. Ailenizi mutlu edeceksiniz ama boynunuza bir ip takıp,
kendinizi asmış olacaksınız. Aslında ben evlene de bilirim. Heahea :):) Hemen demeyin ki sen nasıl gaysin kardeşim. Bu konu kısa bir şey değil o yüzden ayrıca yazacağım. Kısaca korkum şu ki evlenirsem karımı bir erkekle aldatmaktan korkuyorum. Bir erkeğe duyduğum istek her zaman bir kadına göre fazlaydı.


24- Bunca şeye rağmen eşcinsel olmak, gerçekten bambaşka bir bakış açısı
kazandırır size. Ne erkek ne kadın gibi bakarsınız hayata. Kadınların
şefkatini, duygusallığını, mantığını, anaçlığını, erkeklerin gücünü,
özgürlüğünü alır, farklı bir karışım olursunuz. Ne kadar katıldığımı biliyorsunuz. Bu özelliklerin bedenimde bulunduğunu hissettikten sonra şükretmeye başladım Tanrıya. 


25- Ve unutmayın herkesin, hepimizin çevresinde eşcinseller var.
Çocuklarınızın da eşcinsel doğmayacağını garanti edemezsiniz. Sevmeseniz
de yargılamayın...Eşcinsel ve çocuk konusunda ki düşüncelerimi de bir yazıda aktarmalıyım :) Sonuç olarak benim çocuğum eşcinsel ya da heteroseksüel olsun o benim biriciğim olur. Gaylerin çocuğu olmuyor mu gerçekten? Ama benim olmalı. Onu sarmalı, kucaklamalı, öpüp, koklamalıyım. Kız ya da erkek olmasının bir öenmi yok. Bilmiyorum ama 29 yaşıma girdiğimde ilk işim Çocuk Esirgeme Kurumuna gitmek olacak. Eğer o güne kadar evlenmezsem. Ya da bir taşıyıcı anne bulurum. Amaaaan kim demiş gaylerin çocuğu olmaz diye?



Çok uzun oldu sıkmadım inşallah. 

19 yorum :

  • O Gay; Ben de... dedi ki...

    Tabii maddeleri genellemek yanlış olur fakat çoğu şeyde ortak paydada buluşuyoruz.

    Sen bunu MİM yap bence. Herkes bu maddeleri kendine göre yorumlasın varsa eklemek istediği eklesin falan :)

  • Bi'Gay dedi ki...

    O Gay gerçekten tamamını okudun mu? Eğer okuduysan gerçekten süpersin ne diyeyim :)

    Bu arada okumaktan çekinenler olursa ilk önce kırmızı yerleri okusunlar, eğer anlamazlarsa siyah yerlere de bakarlar :) böylece oldukça kısalıyor :)

  • odtülü dedi ki...

    Ben eşcinsel bir çocuğum olsun istemem yine de. Ama olursa da onu hırpalamam, anlamaya çalışırım fakat yine de eşcinsel olmasın...

  • Bi'Gay dedi ki...

    Odtülü sanırım sen sadece kendi durumunu farkedip kendine itiraf ettin. Bir de çevrene bak canım. Çocuğum olmasın diye bir şey mi var? O zaman sen neden oldun?

    Neden çocuğunun senin gibi olmasından korkasın ki?

    Gay olmak kötü bir şey mi?

    Bu arada olursa da onu hırpalamam itirafın hiç masumca değil.. Ne demek yaa bırak özgür yetişsin çocuk zaten emin ol sen gaysin diye o de gay olmak zorunda hissetmez kendini. Kendimden örnek vereyim benim babam heteroseksüel olduğundan benim de bu yolda ilerlemem için çok baskı yaptı, kendince bana rol model olmaya çalıştı filan ama bulunduğum nokta çok açık :)

  • Bikomoko dedi ki...

    9.maddeyi iyi bilirim , cok yasadim. simdi uzuluyorum kendimi baskiladigim icin...
    16. madde bende de olmadi bu. olsun da istemiyorum acikcasi, cok olunca daha az sey paylasiliyor...
    21. sanirim kimse askere gitmek istemezdi hetero veya gay ayirdetmeksizin, ama malum ulkenin kosullari...
    25. muhtemelen olacak. elimden geleni yapacagim ama bir kac yil sonra :)

    hayat birazcik daha zor escinseller icin...

  • Bi'Gay dedi ki...

    Biko, seninle aynı maddelerde aynı düşüncelere sahip olmak güzel ama beni çok heyecanlandıran 25. madde..

    Ne olacak?
    Ne yapacaksın?
    Nasıl olacak?
    Sende benim gibi bir çocuğun sorumluluğunu almanın vereceği zevke hayran mısın yoksa? Gay olupta çocuk isteyen bir ben değil miyim yani?

  • Bikomoko dedi ki...

    daha once de dedigim gibi nereye yorum yaptigimi unutuyorum , yeni aklima geldi yazdigim yorum.:)
    ben cocuk meselesinde oldukca kararliyim su an- ilerde nasil hissederim bilmiyorum. bir cocugun hayatinda olmak, yetistirmek , ogretmek ... butun bunlar ayri bir zevk de ; sorumluluk olmanin disinda..sorumlulugunu almak kolay degil; tahmin ediyorum( gozumu korkutmuyor da degil) ama yine de cocuk istiyorum. cocuk olunca sorumlulugunu alacak kisi tek ben olmuycam; tabiki annesi de sorumluluk alicak. partnerim de bu konuda destek verecektir... nasil cocuk sahibi olucam yada ne yapmam gerekiyor konusunda kafamda bazi secenekler mevcut, zamanla herseyin netlesmesini bekliyorum. tasiyici annelik mi yada bi kadinla cocuk yapmak mi tam olarak karar vermedim...

  • Dionysos dedi ki...

    Burdaki benle alakalı tek bir yere bi bakış açısı ve net bir bilgi getirebilirim:
    çocuk esirgeme kurumu ve çocuk evlat edinme! öncelikle çocuk evlat edinmek o kadar kolay bi durum değil. gittim aldım geldim eve gibi bi durum hiç değil! 2 seneye yakın bi sürede her türlü incelemeye tabi tutuluyorsunuz! maddi manevi! ev hayatı aile ilişkileri(!) geçmişin işin şuanki durumun çocuk için imkanların vs. ama tabiki cinsel olarak düşüncelerin ve yaşam tarzın da inceleniyo. Tabi böyle bi durumda çocuğu verecek S.H uzmanı çok ikilemde kalıyo eğer ki doğruyu söylersen. doğruyu söylemezsen o daha ayrı bi konu ki sonrasında daha farklı bi prosedürle uğraşırsın polis adliye falan. aldığın çocuğu da elinden alırlar :/ neyse eğer doğruyu söyleyip gay olduğunu bildirirsen iş uzmana kalıyo. uzmanın verdiği karara göre. tabi uzman gay bir yetişkine çocuk vermek ya da vermemek kararı arasında gidip geliyo ve verirse çocuğun toplum baskısı ya da dış çevrenin etkisiyle psikolojik anlamda bu durumla baş edemeyeceğini düşünüyo. ama vermezse de insan haklarını ilke edinmiş bi uzman olarak işiyle ve iş ahlakıyla çelişkiye düşüyo. evlat edinme adına bütün görünen yasal prosedürleri tamamlayan ve çocuğa verebleceği imkanları sınırsız olan bi gaydan bahsediyorum. ama uzman öncelikle çocuğu düşünerek karar vermek zorunda kalıyo :/ yani vermiyo çocuğu. yaşanan bi olay kendisi :) çocuk istiyorum diyosun o yüzden sana çocuk sahibi olmanın çin işi yolunu tavsiye ederim bigaycım. taşıyıcı anne tut ama sonrasında çocuk psikolojisiyle baya bi haşır neşir olman lazım ki çocuğun ruhsal durumu zedelenmesin ;) (bu taşıyıcı anne durumlarını hiç bilmiyorum söyliyim sorma yani :D )

  • BiGay dedi ki...

    Dionysos; verdiğin detaylı bilgi için teşekkür ederim. gerçekten ben tam olarak prosedürün nasıl işlediğini bilmiyordum.. zaman içerisinde olacak bir durum zaten.. eğer çocuk edinmek bu kadar zor bir süreçse ben de bir köpek edinebilirim, ilk başlarda.. daha sonra hayat ne gösterir bilemiyorum tabii..

    bir köpeğe bakabilir miyim, tatillerde ne yaparım gibi sorular var şu an aklımda.. eğer sorularımı cevaplarsam hemen evimi bir can dostuyla paylaşmak istiyorum..

  • Adsız dedi ki...

    Dün de söylediğim gibi yazılarını yeni okumaya başladım.Sondan başlayıp başa doğru gidiyorum ;) Ama merakımı celbetti,sormadan geçemeyeceğim ; evini bir can dostuyla paylaşmaya başladın mı? :)

  • BiGay dedi ki...

    adsızcığım; bir köpek ile dostluk kurmak en büyük hayalim diyebilirim ama şu an onun sorumluluğunu alacak gücü kendimde bulamıyorum.. her yıl değişen bir şehir de oturuyorum, hiç düzenli bir hayatım yok.. arabam yok.. araban olmayınca evcil hayvan sahibi olmak çok zor, onu yanında götürmen çok zor.. inşallah ilerleyen yıllarda..

  • Adsız dedi ki...

    İnşallah diyim ben de güzel insan..Okurken;bir yandan ne zaman bitecek de hepsini,yazdığı her her şeyi bitirmiş olacağım diye sabırsızlanırken,diğer yandan tanrım nolur bitmesin yaa yaşadığım sürece okuyabileyim diye içimden geçirmekten kendimi alamıyorum..Hadi hayırlısı :)

  • BiGay dedi ki...

    Ayh inanmıyorum sanırım artık benim de bir hayranım var.. yaa çok mutlu oluyorum yazdıklarımı birisinin beğenmesine... demek ki hayata benzer bir pencereden bakıyoruz ki yazdığım cümleler seni de içine alıyor.. sevindim.. 110 a yakın yazı var.. Bazıları eften püften tabii ki, ama bazıları gerçekten güzel ben de seviyorum..

  • Adsız dedi ki...

    Henüz "eften püften" bir yazına denk gelmedim ama bakalım "eften püften" anlayışımız aynı mı :) Vee evet seninle yatıp seninle kalkan bi hayranın vaar :) Bu arada ben sana mail atacaktım,unuttum.Bugün sabaha karşı atarım umarım.O zaman sana daha çok yazabilme imkanına erişmiş olurum sanırım ?

  • BiGay dedi ki...

    At tabii seni bulmuşken kaybetmeyeyim :)

    bu arada beni sevdiğini söyleyen insanların üstüne çok gitmekten sabıkalarım var haberin olsun :)

    kaan31kaan@gmail.com

  • Adsız dedi ki...

    Hayatım boyunca duyduğum eeen sevimli "sabıka"ydı :) Hiiç problem değil.Ben de üstüme çokça gelinmesinden hoşlanırım zaten.Ben yazdıklarını okumaya devam ediyorum.Yakın zamanda görüşmek dileğiyle ;)

  • BiGay dedi ki...

    hahahaha

    şu an seni okumakla meşgulüm buradan yorumlarına cevap yazarak zaman harcayamam diyorsun açıkça..

    vallahi hayranların hasısın :))

  • Adsız dedi ki...

    :) Çok teşekkür ediyorum ama aslında senin yorumların da azami önem taşıyo fakat dün bu saatlerde uyurum birazdan demiştin..Burda uzatmak istemedim sadece ;)

  • BiGay dedi ki...

    var ya seni hiç tanımıyorum ama bu düşünceli tavırların beni benden aldı inan.. dün dediğim şeyi de hatırlarmışşş :))

    haklısın yatmam lazım aslında ben ne yapıyorum hala burada.. ok görüşürüz sonra ;)

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB